DIMARTS, 16/04/2024 | 09:39 h
  • Cartell programació XVI Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2024
  • DIA DE LES DONES - PROGRAMACIÓ MARÇ 2024
10 Març

ACTES 8M: XXVI Concurs de Teatre d'Abrera: 'Los centros de Lorca', a càrrec del Grup Antagonista Teatro de El Catllar (Tarragona)

Diumenge 10 de març de 2024

Diumenge 10 de març, a les 18 h a la Sala Municipal (c. de Casamada, 12), el Grup Antagonista Teatro (El Catllar, Tarragona) protagonitzarà la quarta representació del 26è Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera, amb l'obra 'Los centros de Lorca', de Marta Antolín Barranco, a partir de textos de Federico García Lorca.

Sinopsi: "En Rafa ha convocat els seus antics companys de teatre. Necessita ajuda per a un projecte sobre el poeta i dramaturg andalús que ell, per si mateix, no pot assumir. A partir d'aquí assistirem a un relat esquitxat amb escenes de l'obra de Lorca on les dones prenen especial rellevància: l'estètica, la maternitat, la pressió social, la llibertat... aspectes als quals Federico presta una atenció particular, així com altres temes socials que toquen el fet emocional i de vegades deixem a la cambra fosca. Des d'aquí, els personatges aniran teixint un vincle entre les històries del dramaturg i les seves pròpies que són sovint també les nostres”.

• Podeu adquirir la vostra entrada fent clic aquí o presencialment abans de l'inici de la representació (només pagament amb targeta de crèdit).

Los centros de Lorca - Grup Antagonista Teatro de El Catllar.jpg

Cartell programació XVI Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2024.jpg