DIMARTS, 16/04/2024 | 09:13 h
  • Cartell programació XVI Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2024
25 Febrer

XXVI Concurs de Teatre d'Abrera: 'Terra Baixa', a càrrec del Grup Taller d'Assaig Teatre de Vilafranca del Penedès

Diumenge 25 de febrer de 2024

Diumenge 25 de febrer, a les 18 h a la Sala Municipal (c. de Casamada, 12), el Grup Taller d'Assaig Teatre (Vilafranca del Penedès) protagonitzarà la tercera representació del 26è Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera, amb l'obra 'Terra Baixa', d'Àngel Guimerà, amb una adaptació de M. Güell, V. Laguna i J. Romagosa.

Sinopsi: "Adaptació per a sis personatges del clàssic de Guimerà. Terra Baixa és un text fascinant, que va evolucionant d’acord amb una societat canviant. Els tons melodramàtics ja fa temps que han abandonat aquest drama poètic, i ara ens interpel·la amb molta més cruesa. Ara tenim una sensibilitat social esfereïdora pels fets primigenis que són l’essència de l’obra: el poder exercit amb violència que és possessió per a tots els protagonistes”.

• Podeu adquirir la vostra entrada fent clic aquí o presencialment abans de l'inici de la representació (només pagament amb targeta de crèdit).

Terra Baixa - Grup Taller d'Assaig Teatre de Vilafranca del Penedès.jpeg

Cartell programació XVI Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2024.jpg