DIMARTS, 16/04/2024 | 11:11 h
  • Cartell programació XVI Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2024
11 Febrer

XXVI Concurs de Teatre d'Abrera: 'La cançó de les mentides', a càrrec del Grup de Teatre Paranys de Sant Joan de Vilatorrada

Diumenge 11 de febrer de 2024

Diumenge 11 de febrer, a les 18 h a la Sala Municipal (c. de Casamada, 12), el Grup de Teatre Paranys (Sant Joan de Vilatorrada) protagonitzarà la segona representació del 26è Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera, amb l'obra 'La canço de les mentides', d'Alfonso Paso.

Sinopsi: "La Júlia creu que té una vida monòtona, això la porta a inventar situacions i mentides que desesperen el seu marit... Uns lladres, un robatori, corredisses, entrebancs... faran que, entre veritats i mentides, se les hagi d'empescar totes per intentar salvar la nit de Nadal! Perquè com diu la dita: és més boig aquell que no vol veure la realitat que no pas aquell que només juga amb la imaginació. Bon Nadal i fum, fum, fum!”

• Podeu adquirir la vostra entrada fent clic aquí o presencialment abans de l'inici de la representació (només pagament amb targeta de crèdit).

La cançó de les mentides - Grup de Teatre Paranys de Sant Joan de Vilatorrada.jpg

Cartell programació XVI Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2024.jpg

ACTUALITAT > Agenda