DIMECRES, 17/07/2024 | 13:34 h

Crear i Compartir - Cicle Originals: concert de Núria Llausí

Diumenge 14 de gener de 2024

De 12.00 h a 13.00 h

Lloc: Local Encuentro (c. de Casamada, 12)

Núria Llausí és la primera de les compositores en presentar el seu repertori a ORIGINALS, II Cicle de Compositors Catalans de Teatre Musical.

Graduada en art dramàtic, especialitat de teatre musical a l’escola Eòlia. Ha treballat com a actriu en diversos espectacles de gran i petit format com Els Pastorets, dir. Paco Mir al Teatre Poliorama (2013-2015); Les Bruixes de Salem, dir. Andrés Lima al Teatre Grec (2016) i al Teatro Valle-Inclán (2017); Una Habitació Buida de Clara Peya i Marc Artigau al Maldà, dir. Joan Maria Segura i Miquel Tejada (2019); Safareig, dir. Marià Llop a l’Àtic 22 (2021); Artaban, dir. Marc Angelet i Marc Sambola al SAT! (2022).

Engega varis projectes com a compositora i intèrpret: Ànteros (CD i espectacle) presentat al Festival NunOff i posteriorment al Teatre Condal (2018); Inèdites (per Youtube i Instagram), en col·laboració de més de 20 artistes del panorama del Teatre Musical; Eros (CD i espectacle) presentat al Teatre Condal (2021); Domvs (CD i espectacle) presentat al Maldà (2021); Lúnula presentat a la Sala Pangolí (2023).

És co-fundadora i membre de la companyia Com un llum. Actualment es troba de gira amb l’espectacle That’s a musical, és cantant a A Grup Vocal i compagina el món de l’espectacle amb la docència.

Els concerts del cicle ORIGINALS consten d’un repertori integrat totalment per cançons escrites per cadascun dels compositor, interpretades per diferents intèrprets professionals del teatre musical. Cada compositor té total llibertat per preparar el seu programa i per triar els intèrprets del seu concert, creant així un recital únic e irrepetible, en el qual es podran escoltar tant temes inèdits, com temes que ja han format part d’algun espectacle.

Catalunya és bressol de molts professionals creadors de teatre musical que sovint no tenen la plataforma necessària per promoure les seves obres ni per posar en peu els seus espectacles. És per aquest motiu que Crear i Compartir vol donar veu a aquests músics, per tal que puguin mostrar el treball que han realitzat en els darrers anys, molt del qual no ha pogut sortir encara a la llum.

Entrada anticipada: 10€ Entrada a taquilla el mateix dia del concert: 12€

Venda d’entrades: https://entradium.com/events/originals-nuria-llausi