Commemorarem el Dia Internacional de la Infància amb un espectacle familiar a la Sala Municipal
Des de la Regidoria d'Infància de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un espectacle familiar pel diumenge 11 de novembre per commemorar el Dia Internacional de la Infància. L'obra tindrà lloc a la Sala municipal (c. de Casamada, 12) a les 17.00 h. Així doncs, amb motiu del Dia Internacional de la Infància, la Companyia Enlaire durà a terme l’espectacle familiar gratuït, “Vegin i Passin, bombolles d’aprop”, dirigit a famílies amb infants.
La regidora d'Infància, Arantxa Galofré, destaca que “tornem a conmemorar el Dia Internacional dels Drets del la Infància amb l’objectiu de recordar a la ciutadania que tot infant té dret a la igualtat, al respecte, a l’ajuda mútua, a la participació, al joc, a l’educació i a la salut. Desitgem que en gaudiu de l'espectacle que hem programat i del temps en família, us hi esperem!”
Arantxa Galofré: 'L’objectiu és recordar a la ciutadania que tot infant té dret a la igualtat, al respecte, a l’ajuda mútua, a la participació, al joc, a l’educació i a la salut. Desitgem que en gaudiu de l'espectacle que hem programat i del temps en família, us hi esperem!"
“Vegin i passin” els convida a un món fantàstic d’aigua i sabó: “Vegin bombolles que mai havien vist i passin a un univers molt fràgil que tampoc mai oblidaran”. Un viatger singular, ancorat en el temps, amb l’anhel de transmetre realitats efímeres, ens demostrarà que les coses s’han de gaudir mentre succeeixen, perquè no tots els viatges duren per sempre. Aquestes esferes tan delicades s’expressaran de maneres molt variades i fins i tot estranyes, sabent que el seu destí final serà esclatar, però no ho faran sense deixar-los bocabadats!
- Podeu adquirir les vostres entrades per veure “Vegin i Passin, bombolles d’aprop” fent clic aquí.