08 Novembre
Xerrada “Cap a una parentalitat amb plenitud: Límits respectuosos i autoritat positiva”
Dimecres 8 de novembre. Xerrada “Cap a una parentalitat amb plenitud: Límits respectuosos i autoritat positiva”
El proper dimecres 8 de novembre, a les 17:30 h, a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17) tindrà lloc la xerrada “Cap a una parentalitat amb plenitud: Límits respectuosos i autoritat positiva” organitzada conjuntament pel projecte ZAS de l'Ajuntament d’Abrera i les escoles del nostre municipi.
- A la xerrada, que impartiran professionals del ZAS, es parlarà sobre diversos temes:
- Educar amb límits positius
- Exercir el nostre rol d'autoritat
- Afrontar rebequeries
- Gestió de l'agressivitat
- Acompanyar a la instauració de rutines i hàbits d'autonomia
- Hora de bany, d'ordenar, dormir...
- Ús responsable de pantalles, alimentació saludable i construcció d’una autoestima positiva. Des del Servei d’Acció Social de l'Ajuntament d'Abrera duem a terme el projecte ZAS, que consisteix en oferir acompanyament psicològic a infants, adolescents i a les seves famílies.
S'organitzen activitats, xerrades i grups terapèutics, en funció de les necessitats detectades, acompanyament i suport als diferents professionals que treballen amb la infància i adolescència del municipi.