DIMARTS, 26/09/2023 | 19:12 h
  • Abrera Corre D9 2023
10 Juny

ACTIVITAT AJ0RNADA!! 14a Cursa Abrera Corre D9: Xerrada prèvia a càrrec d'Andreu Simón

Ajornada la xerrada "La diabetis a l'esport", prevista pel dissabte 10 de juny, a les 17.00 h, la Casa de Cultura, a càrrec del corredor de curses de muntanya Andreu Simón

Enguany l'Abrera Corre D9 recuperava la xerrada del dia prèvi a la cursa, amb el lema "La diabetis a l'esport". Segons informa el Club d'Atletisme Abrera, la xerrada ha quedat ajornada per motius personals del ponent, Andreu Simón, corredor de curses de muntanya, campió del món de trail, i diverses vegades campió d'Espanya d'ultratrail i trail. Recentment ha guanyat la prestigiosa 'TransGranCanaria' de 128 km. Simón tenia previst explicar com viu la pràctica esportiva amb la diabetis i del seu llibre publicat recentment 'La marató del sucre'.

ACTUALITAT > Agenda