DIVENDRES, 19/04/2024 | 19:36 h
  • Abrera, municipi feminista! Commemorem el Dia Internacional de les Dones amb diverses propostes que s'allarguen durant tot el mes de març. Kundalini ioga
  • Ioga
26 Maig

Portes obertes de Kundalini Ioga per a dones

Divendres 26 de maig

De 19.30 a 20.30h

Hotel d’Entitats

Portes obertes de Kundalini Ioga per a dones

Des de l'Ajuntament d'Abrera, en l’aposta per cuidar de la salut, es té especial cura per tot el que integra el benestar físic, emocional i social de les nenes i les dones al llarg de tota la seva vida. Aquest diumenge 28 de maig es commemora el Dia Mundial d’Acció per la Salut de les Dones.

Per aquest motiu, aquest divendres 26 de maig l’activitat de Kundalini Ioga, que es realitza de forma gratuïta tots els divendres a les 19.30 h a l’Hotel d’Entitats celebra una altra sessió oberta per totes aquelles dones que vulguin anar a provar l’activitat.

Organitza: Associació Abrera contra la violència de gener amb la col·laboració de Regidoria d’Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+  de l’Ajuntament d’Abrera

ACTUALITAT > Agenda