DIJOUS, 18/04/2024 | 16:24 h
  • Maternem a Abrera! Dimecres 20 d'abril les famílies van gaudir del taller "Contes sobre la Pell" a càrrec d'Ana Paredes
21 Setembre

Maternem a Abrera. Xerrada "Primers dies a casa, i ara què?"

Dins el cicle de xerrades del “Maternem a Abrera”, adreçat famílies en etapa d'embaràs i amb fills i filles de 0-6 anys, pel dimecres 21 de setembre hem programat la xerrada “Primers dies a casa, i ara què?” a càrrec de Marina Rinaldi, adreçada a l’etapa d'embaràs i a famílies amb fills i filles de 0-6 mesos, que ja té oberta la inscripció a través d'aquesta pàgina web. A continuació trobareu l'enllaç per apuntar-vos!

Des de l'Ajuntament us animem a participar i compartir sumant-vos a l’experiència perquè, a Abrera, maternem en família! Preneu nota de totes les activitats programades i consulteu aquelles que ja hem organitzat enguany!

aternem a Abrera! Preneu nota de les activitats programades!

El projecte “Maternem a Abrera” compta amb una programació anual a través de la qual s’abordaràn diversos temes especialitzats amb propostes dirigides a dones embarassades i famílies amb nadons de fins a 6 anys.  Des del mes de febrer i fins al mes de desembre, realitzarem una trobada mensual que tindrà lloc a les 17.30 h, a excepció dels mesos de juny i juliol que es farà a les 18.00 h. A l'agost no hi haurà, i a l'octubre oferirem dues activitats emmarcades dins la Setmana de la Lactància Materna. Altres s'emmarquen en la commemoració del Dia Internacional de les Dones, el Dia d'Acció per la Salut de les Dones o el Dia Internacional per l’Erradicació de les Violències envers les Dones.

Totes les activitats són gratuïtes i tenen lloc a la Casa de Cultura (c. Federico García Lorca, 17). Les inscripcions es podran realitzar a través d'aquesta pàgina web fent clic aquí dues setmanes abans de cadascuna de les activitats, i també presencialment a la Casa de Cultura el mateix dia de l'activitat, abans del seu inici.

• Dimecres 21 de setembre a les 17.30 h. Xerrada “Primers dies a casa, i ara què?” a càrrec de Marina Rinaldi. Adreçada a l’etapa d'embaràs i a famílies amb fills i filles de 0-6 mesos. Inscripció prèvia fent clic aquí

Maternem 2022 - Xerrada 21 de setembre.jpg

ACTUALITAT > Agenda