DIVENDRES, 30/09/2022 | 00:25 h
  • Cartell de la nova edició del cicle Setembre Musical d’Abrera 2022
23 Setembre

Setembre Musical d’Abrera 2022

El mes de setembre és sinònim de música a Abrera! I és que l’arribada del nou curs porta un nou cicle del Setembre Musical 2022, una de les cites culturals més arrelades al nostre municipi. Un cop més, la programació s’estableix a la Sala Municipal d’Abrera (ps. de la Telefònica, s/n).

Caïm Riba, el divendres 23 de setembre a les 22h!

És, se’ns dubte, un dels plats forts del cicle d’enguany. Caïm Riba ha aconseguit ser un dels grans compositors i guitarristes del nostre país. Riba, fill del músic pau Riba i Mercè Pastor, va créixer envoltat d’artistes bohemis. Al 1996, juntament amb el seu germà Pauet Riba, va fundar el grup de música instrumental Pastora, que també comptava amb la veu de l’actriui cantant Dolo Beltran. Amb aquest grup compondria un dels seus grans hits “Lola”, amb el que va aconseguir una gran popularitat. Al 2014 va decidir emprendre camí en solitari i l’any passat presentava el seu tercer àlbum “Llunes de Plutó” que li va valer el Premi de la Crítica al millor disc de cançó d’autor.

Precisament aquest darrer treball és el que ens presentarà el proper divendres 23 de setembre a la Sala Municipal d’Abrera. Llunes de Plutó ha estat concebut entre la gira de Nararai (el seu segon àlbum) i el confinament. Quan va començar a compondre, el disc s'encaminava a tenir un caràcter intens, més roquer i profund, però les necessitats del seu moment vital i la inesperada visita d'una pandèmia global el van anar portant cap a un so més fresc i alegre, sense oblidar el so més ric i electrònic que sempre acompanya a l’artista. Ja ho saps, divendres 23 de setembre deixa’t emportar per la proposta musical d’un dels nostres músics de referència, Caïm Riba!

• Adquiriu la vostra entrada a la part inferior d'aquesta pàgina o clicant aquí.

Cicle Setembre Musical d’Abrera 2022 - Caïm Riba

Adquiriu les vostres entrades!

• Les entrades es poden adquirir fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Poden acollir-se als preus reduïts els majors de 60 anys, menors d’11 a 18 anys, ciutadans en situació d’atur, veïns i veïnes amb diversitat funcional, o amb carnet de la Biblioteca.

Entrada General - 4,50 €

Entrada Reduïda - 2,50 €