DILLUNS, 26/09/2022 | 10:42 h
  • Commemorem l'11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, amb totes les mesures de seguretat per prevenir la Covid-19
11 Setembre

11 de setembre. Diada Nacional de Catalunya

Ofrena floral

Dins dels actes de la Diada Nacional de Catalunya, des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem la tradicional  ofrena floral institucional a les 11.30 hores en el monument de Rafael Casanova, en un acte obert a la ciutadania, sense restriccions anticovid.

11.30 h - 13.30 h  - Ofrena floral amb entitats en el monument de Rafael Casanova. Seguidament, amb la col·laboració d'Abrera Sardanista, es ballarà la sardana "Vila d'Abrera".

Concert d'havaneres

D'altra banda, a partir de les 19 h, el grup Arran de Mar oferirà un concert d’havaneres amb rom cremat, que s’allargarà fins a les 21 h, a la plaça de Rafael Casanova. Activitat gratuïta.

19 h - 21 h. Concert d'havaneres amb el grup Arran de Mar, plaça Rafael Casanova

11 de setembre 2022. Diada Nacional de Catalunya

ACTUALITAT > Agenda