DIUMENGE, 14/08/2022 | 15:55 h
  • Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2022
15 Maig

Sisena funció de la 24 edició del Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera. "Terapèutic"

Diumenge 15 de maig

De 18 a 19.30 h

Sala Municipal d’Abrera

XXIV Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera: "Terapèutic", de Jordi Ferragut, a càrrec de Teatre Centre d’Arbúcies (Arbúcies)

Dirigida a tots els públics. Cal inscripció prèvia. Activitat de pagament: 4,5 euros i entrada reduïda a 2,5 euros. Compra d’entrades a través de Codetickets

Dirigida a tots els públics. Venda d’entrades al web municipal abrera.cat. Preu de l’activitat 4,5€ i entrada reduïda a 2,5€.

Organitza: Ajuntament d’Abrera. Regidoria de Cultura

Entrades i abonaments

Podeu adquirir la vostra entrada u/o abonaments pel Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera telemàticament en aquest web municipal.

Consulteu seguidament els preus de les entrades:

• Entrada general 4,30 €
  • Entrada preu reduït 2,55 €
  • Abonament 3 sessions 10,30 € / 6,15 € (Preu reduït)
  • Abonament 4 sessions 13,75 € / 8,10 € (Preu reduït)
  • Abonament 6 sessions 20,60 € / 12,35 € (Preu reduït)

Poden acollir-se als preus reduïts les persones més grans de 60 anys. Els/les joves d’11 a 18 anys. Ciutadans/es en situació d’atur. Veïns i veïnes amb discapacitat. Veïns i veïnes amb carnet de la Biblioteca i veïns i veïnes amb carnet del Casal de Joves.

ACTUALITAT > Agenda