DIUMENGE, 14/08/2022 | 14:03 h
  • Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2022
24 Abril

Quarta funció de la 24 edició del Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera. La reina de bellesa de Leenane

Diumenge 24 d'abril

De 18 h a 19.30 h

Sala Municipal d’Abrera

XXIV Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera

Representació de l’obra: “La reina de bellesa de Leenane”, de Martin McDonagh, a càrrec de l’ Associació Artística Teatral El Centru de Canet (Canet de Mar).

Dirigida a tots els públics. Venda d’entrades al web municipal abrera.cat. Preu de l’activitat 4,5€ i entrada reduïda a 2,5€.

Organitza: Ajuntament d’Abrera. Regidoria de Cultura

Entrades i abonaments

Podeu adquirir la vostra entrada u/o abonaments pel Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera telemàticament en aquest web municipal.

Consulteu seguidament els preus de les entrades:

• Entrada general 4,30 €
  • Entrada preu reduït 2,55 €
  • Abonament 3 sessions 10,30 € / 6,15 € (Preu reduït)
  • Abonament 4 sessions 13,75 € / 8,10 € (Preu reduït)
  • Abonament 6 sessions 20,60 € / 12,35 € (Preu reduït)

Poden acollir-se als preus reduïts les persones més grans de 60 anys. Els/les joves d’11 a 18 anys. Ciutadans/es en situació d’atur. Veïns i veïnes amb discapacitat. Veïns i veïnes amb carnet de la Biblioteca i veïns i veïnes amb carnet del Casal de Joves.

ACTUALITAT > Agenda