DIMARTS, 16/04/2024 | 09:47 h
  • Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2022
17 Abril

Tercera funció de la 24 edició del Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera. La deessa de les pells

Diumenge 17 d'abril

De 18 h a 19.30 h

Sala Municipal d’Abrera

XXIV Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera

Representació de l’obra: La deessa de les pells", versió pròpia de l'obra "La Venus de les pells", de David Ives, a càrrec de Magret Teatre (Vilafranca del Penedès)

Dirigida a tots els públics. Venda d’entrades al web municipal abrera.cat. Preu de l’activitat 4,5€ i entrada reduïda a 2,5€.

Organitza: Ajuntament d’Abrera. Regidoria de Cultura

Entrades i abonaments

Podeu adquirir la vostra entrada u/o abonaments pel Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera telemàticament en aquest web municipal.

Consulteu seguidament els preus de les entrades:

• Entrada general 4,30 €
  • Entrada preu reduït 2,55 €
  • Abonament 3 sessions 10,30 € / 6,15 € (Preu reduït)
  • Abonament 4 sessions 13,75 € / 8,10 € (Preu reduït)
  • Abonament 6 sessions 20,60 € / 12,35 € (Preu reduït)

Poden acollir-se als preus reduïts les persones més grans de 60 anys. Els/les joves d’11 a 18 anys. Ciutadans/es en situació d’atur. Veïns i veïnes amb discapacitat. Veïns i veïnes amb carnet de la Biblioteca i veïns i veïnes amb carnet del Casal de Joves.

ACTUALITAT > Agenda