DIMECRES, 28/09/2022 | 17:40 h
  • Entreguem els premis del 23è Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera a la Sala Municipal
20 Març

Segona funció de la 24 edició del Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera. Play-off

Diumenge 20 de març. Play-off

La segona representació del Concurs de Teatre Amateur d'Abrera es durà a terme el diumenge 20 de març amb l'obra Play-off, de Marta Buchaca, a càrrec del Grup de Teatre Deixalles de Sant Feliu de Codines.

Sinopsis: un equip de futbol femení es troba davant el partit més important de les seves vides. L’obra reflexiona sobre el paper de la dona i de l’esport femení en una societat que encara manifesta un masclisme ferotge. Dins el camp de joc, apareixeran les enveges, els somnis, els dubtes i les pors d’unes noies que l’únic que volen és viure de la seva passió.

Entrades i abonaments

Podeu adquirir la vostra entrada u/o abonaments pel Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera telemàticament en aquest web municipal.

Consulteu seguidament els preus de les entrades:

• Entrada general 4,30 €
  • Entrada preu reduït 2,55 €
  • Abonament 3 sessions 10,30 € / 6,15 € (Preu reduït)
  • Abonament 4 sessions 13,75 € / 8,10 € (Preu reduït)
  • Abonament 6 sessions 20,60 € / 12,35 € (Preu reduït)

Poden acollir-se als preus reduïts les persones més grans de 60 anys. Els/les joves d’11 a 18 anys. Ciutadans/es en situació d’atur. Veïns i veïnes amb discapacitat. Veïns i veïnes amb carnet de la Biblioteca i veïns i veïnes amb carnet del Casal de Joves.

ACTUALITAT > Agenda