DIMECRES, 28/09/2022 | 18:22 h
  • Entreguem els premis del 23è Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera a la Sala Municipal
06 Març

Primera funció de la 24 edició del Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera. Mamaaa!!!

Diumenge 6 de març. Mamaaa!!

El diumenge 6 de març iniciarem el Concurs de Teatre Amateur d'Abrera amb Mamaaa!!, de Jordi Sánchez i Pep Anton Gómez, a càrrec de l'Associació Teiatròlics de Banyoles.

De 18h a 20h

Sala Municipal d’Abrera (ps. Telefònica s/n)

Primera funció del XXIV Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera

Dirigit a tots els públics. Podeu adquirir les vostres entrades a Abrera.cat

Organitza: Ajuntament d’Abrera. Regidoria de Cultura

Sinopsi: de mare només n’hi ha una, però quan aquesta passa dels 100 anys i no té cap intenció de morir-se, la cosa canvia. I si a més té un patrimoni que pot resoldre la vida dels fills...l’espera es fa eterna. “Mamaaa!!!” és una comèdia que entre timbres, pastilles i llibretes d’estalvis mostra una realitat que tot just comencem a viure: una generació que ronda la seixantena que ningú no va preparar per aguantar uns pares incombustibles.

Entrades i abonaments

Podeu adquirir la vostra entrada u/o abonaments pel Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera telemàticament en aquest web municipal.

Consulteu seguidament els preus de les entrades:

• Entrada general 4,30 €
  • Entrada preu reduït 2,55 €
  • Abonament 3 sessions 10,30 € / 6,15 € (Preu reduït)
  • Abonament 4 sessions 13,75 € / 8,10 € (Preu reduït)
  • Abonament 6 sessions 20,60 € / 12,35 € (Preu reduït)

Poden acollir-se als preus reduïts les persones més grans de 60 anys. Els/les joves d’11 a 18 anys. Ciutadans/es en situació d’atur. Veïns i veïnes amb discapacitat. Veïns i veïnes amb carnet de la Biblioteca i veïns i veïnes amb carnet del Casal de Joves.

ACTUALITAT > Agenda