DIUMENGE, 14/08/2022 | 14:41 h
28 Febrer

Exposició Científiques Catalanes 2.0

Del dilluns 7 al dilluns 28 de febrer. Exposició Científiques Catalanes 2.0

Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17)
Organitza: Grup de Perspectiva de Gènere de l’Associació Catalana de Comunicació Científica
Col·labora: Ajuntament d’Abrera
Activitat gratuïta

Commemorem el Dia Internacional de la Nena

En motiu del 11 de febrer, dia en que es commemora el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, la Casa de cultura (Federico Garcia Lorca, 17) acull l’exposició Científiques catalanes 2.0, una mostra nascuda al 2020 que pretén donar una major visibilitat al paper estratègic de les dones científiques del nostre territori, que es preocupen per comunicar la ciència a fi de contribuir a crear i divulgar rols i models femenins, especialment en els àmbits de les ciències i les enginyeries. És de vital importància conèixer les dones de ciència per ajudar a superar els estereotips de gènere en les disciplines STEAM. Així, l’objectiu de l’exposició és posar de manifest el paper fonamental de la dona en l’avanç de la ciència en la societat, tot destacant algunes científiques del nostre entorn més proper, el territori català.

Aquest projecte ha estat coordinat pel Grup de Perspectiva de Gènere de l’Associació Catalana de Comunicació Científica i que compta amb més de 20 integrants, totes professionals de la comunicació, la divulgació i el periodisme, així com la recerca científica.

L’exposició, que inclou 24 científiques rellevants que treballen a Catalunya, es podrà visitar des del dilluns 7 i fins dilluns 28 de febrer al primer pis de la Casa de Cultura (c. de Federico García Lorca, 17).

ACTUALITAT > Agenda