DISSABTE, 10/12/2022 | 09:52 h

Club de lectura infantil. Biblioteca Josep Roca i Bros

Dijous 24 de febrer. Club de lectura infantil

De 17 h a 18 h

Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17)

Els clubs de lectura són un punt de trobada per a compartir el què hem aprés o ens ha fet sentir una lectura predeterminada per la biblioteca. Per tal d'aconseguir-ho es proposen diferents activitats relacionades amb el llibre llegit. Dirigit a nens i nenes de 9 a 10 anys. Activitat gratuïta.

Activitat organitzada per la Biblioteca Josep Roca i Bros. Ajuntament d'Abrera. Regidoria de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica.

Activitat amb inscripció prèvia

Les activitats tenen places limitades i cal inscripció prèvia. Tot així, també es pot fer la inscripció presencialment el mateix dia de l'activitat, abans del seu inici, sempre que l'aforament ho permeti.

• Inscripcions prèvies a través del correu electrònic biblio@abrera.cat o trucant al T. 93 770 08 81.

ACTUALITAT > Agenda