DIMARTS, 23/04/2024 | 12:53 h
  • CARTELL ja ets a Abrera 2022
19 Febrer

Ja ets a Abrera! Acte per donar la benvinguda als nadons del nostre municipi nascuts i adoptats durant l'any 2021

Dissabte 19 de febrer. Ja ets a Abrera!

La infància i les seves famílies són una prioritat per l'Ajuntament d'Abrera. L’arribada d’un nadó sempre és un motiu d’alegria que ens omple a tots i totes de felicitat. Per aquest motiu, aviat durem a terme l’acte de benvinguda 'Ja ets a Abrera', adreçat a totes i tots els infants d'Abrera nascuts i/o adoptats durant l'any 2021 i les seves famílies.

Des de l'Ajuntament d'Abrera tornem a adaptar aquesta activitat a la situació sanitària actual, perquè les famílies abrerenques puguin gaudir de l’activitat amb il·lusió i amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19.

De  12.30 h a 13.30 h i de 16.30 h a 17.30 h

Casa de Cultura (c. Federico García Lorca, 17)

Per a famílies amb nadons nascuts al 2021

Activitat gratuïta