DIJOUS, 28/03/2024 | 19:19 h
  • “Criança conscient; trobant l’equilibri”
16 Febrer

Cicle de Xerrades Maternem a Abrera. 'Criança conscient; trobant l’equilibri'

Dimecres 16 de febrer. Cicle de Xerrades Maternem a Abrera
'Criança conscient; trobant l’equilibri'

De 17.30 h a 19h

Casa de Cultura (c. Federico García Lorca, 17)

Cicle de Xerrades Maternem a Abrera

Criança conscient; trobant l’equilibri” a càrrec de Sílvia Marín

Etapa embaràs i 0-6 anys

Cal inscripció prèvia, que podeu fer en aquesta pàgina web fent clic aquí

i també a la Casa de Cultura al mateix dia

Activitat gratuïta

Organitza Ajuntament d'Abrera. Regidoria d'Infància i Regidoria d'Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+

Maternem a Abrera!

Des de les Regidories d’Infància i d’Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera duem a terme un any mes, el Cicle de xerrades i tallers “Maternem a Abrera”, un projecte que pretèn acompanyar-vos en l’etapa d’embaràs i en la criança dels infants en l’etapa 0-6 anys.

Amb una proposta de trobada mensual, s’ofereix un  espai on compartir entre famílies les diverses temàtiques plantejades, del costat de professionals especialitzats/ades, per l’abordatge de la ma/paternitat i la criança de forma respectuosa i conscient.

Sobre la xerrada Criança conscient; trobant l’equilibri” de la mà de Sílvia Marín, terapeuta familiar sistèmica, mestra i assessora de criança conscient.

Cada cop hi ha més mares i pares amb el desitg d’acompanyar els seus fills/es des de l'amor, el respecte i la confiança però, què vol dir realment acompanyar de manera respectuosa i atendre les necessitats autèntiques de les nostres criaturas? Com saber veure què expressen a nivell profund i no quedar-nos només amb allò que es veu? D'altra banda la criança conscient a vegades ens porta a mirar molt pels fills/es i deixar-nos de banda a nosaltres i a la relació de parella, en aquesta xerrada parlarem de com trobar l'equilibri entre les nostres necessitats i les seves. A vegades portar-ho a la pràctica ens pot costar. Durant la xerrada anirem concretant què vol dir tot això a la vida real, partint de la teoria i alhora amb exemples pràctics.

ACTUALITAT > Agenda