DISSABTE, 10/12/2022 | 10:20 h
05 Febrer
06 Febrer

1er Enduret Infantil

Abrera amb l'esport! El diumenge 6 de febrer tindrà lloc al nostre municipi el 1er Enduret Infantil, una competició d'enduro puntuable pel Campionat de Catalunya

27/1/2022

Atenció! Els i les fans dels esports de motor estem d'enhorabona! El nostre municipi acollirà el diumenge 6 de febrer el 1er Enduret Infantil, una competició d'enduro, que comptarà amb la participació d'esportistes d'Abrera. Des de l'Ajuntament col·laborem amb l'esdeveniment esportiu, organitzat per la Federació Catalana de Motociclisme i que es durà a terme amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19. La competició tindrà lloc en els terrenys forestals situats darrere del Centre Polivalent, al barri del Rebato, i al barri Can Morral.

Els i les participants arribaran al nostre municipi el dissabte 5 de febrer i s'instal·laran al paddock que s'habilitarà darrere del Centre Polivalent, en el Rebato, i que es podrà visitar. Dissabte també hi haurà durant tot el dia una activitat de Free Trial al Parc de Can Morral oberta a tothom. L'endemà, el diumenge 6 de febrer tindrà lloc la competició, que puntuarà pel Campionat de Catalunya, i que començarà a les 8 h.

El circuit, de set quilòmetres i mig, comptarà amb dues zones cronometrades. El recorregut transcorrerà per la zona de la riera Magarola i de Can Morral.  Els i les participants també circularan a baixa velocitat per trajectes no competitius en trams del barri de Can Morral i del nucli urbà. També s'habilitarà dues zones per al públic assistent.

Un cop finalitzi la competició es durà a terme l'entrega de premis, a càrrec del nostre alcalde, Jesús Naharro, el regidor d'Esports, Jordi Moreno, i representants del món del motor com el president de la Federació Catalana de Motociclisme, Josep Maria Mañe. Hi haurà podi pels quatre primers/es de cada categoria.

Els i les participants arribaran al nostre municipi el dissabte 5 de febrer i s'instal·laran al paddock que s'habilitarà darrere del Centre Polivalent, en el Rebato, i que es podrà visitar. Dissabte també hi haurà durant tot el dia una activitat de Free Trial al Parc de Can Morral, oberta a tothom. L'endemà, el diumenge 6 de febrer, tindrà lloc la competició, que començarà a les 8 h.

I Enduret Infantil d'Abrera

• Veieu el cartell de l'esdeveniment amb més dimensió i en format PDF fent clic aquí.
  • Més informació i inscripcions al web de la Federació Catalana de Motociclisme fent clic aquí.

ACTUALITAT > Agenda