DIVENDRES, 29/03/2024 | 11:52 h
  • Setmana de la Mediació 2022
25 Gener

Setmana de la Mediació. "La mediació surt al carrer"

Des del Servei de Mediació i Convivència Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera organitzem, un any més, la Setmana de la Mediació, que tindrà lloc des del divendres 21 de gener, Dia Europeu de la Mediació, fins al dimecres 26 de gener. Enguany combinem activitats presencials com ara un espectacle infantil de titelles i una carpa informativa al mercat setmanal, amb la presentació d'un vídeo sobre el nostre Servei Municipal de Mediació i Convivència Ciutadana i diverses entrevistes a Ràdio Abrera.

Les activitats programades es desenvoluparan complint amb totes les mesures sanitàries davant la Covid. A Abrera apostem per la mediació i afavorim la convivència! Commemoreu amb nosaltres la Setmana de la Mediació! Preneu nota!

Dimarts 25 de gener

"La mediació surt al carrer"

Des del Servei de Mediació i Convivència Ciutadana d'Abrera instal·larem una carpa informativa al mercat setmanal

De 10.00 h a 13.00 h al Mercat Setmanal (al carrer de Josep Tarradelles/cantonada amb amb Pg. de l'Església)