DIUMENGE, 17/10/2021 | 01:53 h

• Setmana de la Gent Gran 2021
10 Octubre

Setmana de la Gent Gran. Caminada de la Gent Gran

Recuperem les activitats presencials de la Setmana de la Gent Gran, amb espais de treball, complicitat i retrobament, molt importants per millorar la salut dels nostres avis i àvies

Podeu consultar les activitats seguidament o al pdf que trobareu fent clic aquí o a l'enllaç que trobareu al final d'aquesta pàgina

DIUMENGE 10 D'OCTUBRE

Caminada de la Gent Gran d’Abrera

Finalment, el diumenge 10 d’octubre es celebrarà la 22a edició de la Caminada de la Gent Gran, que començarà a les 10 h del matí i al Casal de la Gent Gran. La Caminada és una activitat intergeneracional oberta a la participació de tothom. Això si, hi haurà control d’aforament i de participants d’acord amb els protocols antocovid.  En aquest sentit, l’activitat comptarà amb totes les mesures de seguretat adients per prevenir la covid-19. De fet, degut a aquestes mesures de contenció i prevenció no es podran repartir els entrepans, com s’ha fet els darrers anys. D’altra banda, els obsequis, enguany, únicament aniran destinats a persones majors de 60 anys.

Activitats gratuïtes

Incripcions

Inscripcions al Casal de la Gent Gran d’Abrera (Rambla del Torrentet,8)

Dilluns 4 d'octubre de 10 h a 12 h i de 16 h a 20 h
Dimarts 5 d'octubre de 10 h a 12 h
Dimecres 6 d'octubre de 16 h a 18 h

També es pot trucar per telèfon al T. 93 770 18 12 o al T. 628 47 82 91. O podeu enviar un missatge de whatsapp al T. 628 47 8291.

Organitzador

Ajuntament d'Abrera. Regidoria de Gent Gran