DIJOUS, 16/09/2021 | 14:30 h

AGENDA

• Cartell pedalada popular del diumenge 19-09-21 dins la Setmana de la Mobilitat 2021
19 Setembre

Setmana Europea de la Mobilitat 2021 amb una pedalada popular

Abrera es suma a la Setmana Europea de la Mobilitat 2021 i des de l'Ajuntament organitzem una pedalada popular per a tota la famíila, que tindrà lloc el diumenge 19 de setembre a partir de les 9.00 h amb sortida i arribada al parc de Can Morral, amb l'objectiu de millorar la qualitat de l’aire, recuperar l'espai públic i promoure la seguretat en la mobilitat a la ciutat amb mitjans de transport sostenibles com és el cas de la bicicleta. L'activitat es desenvoluparà seguint totes les mesures sanitàries i de prevenció davant la Covid-19 i per participar-hi cal que us inscriviu prèviament en aquest mateix espai web.

La Setmana Europea de la Mobilitat 2021 se celebra del dijous 16 al dimecres 22 de setembre amb el lema "Fes salut. Mou-te de manera sostenible" i amb la temàtica "Seguretat i salut amb una mobilitat sostenible" i com aquesta està vinculada a la seguretat i la salut de les persones. Per una mobilitat sostenible i segura, participeu a la pedalada popular que organitzem a Abrera adreçada a tota la família! Descobrim Abrera en bici!

Plànol recorregut pedalada del diumenge 19 de setembre dins la Setmana de la Mobilitat 2021.jpeg

Hora d'inici

Hora de final