DIJOUS, 16/09/2021 | 12:41 h

• La son infantil. Cile de xerrades Maternem a Abrera
22 Setembre

Cicle de xerrades 'Maternem a Abrera'. La son infantil

Des de l'Ajuntament d'Abrera donem continuat al cicle de xerrades anomenat “Maternem a Abrera” per a famílies amb nadons de 0-2 anys. La quarta trobada sota el títol “La son infantil” de la mà de Gemma López, experta en lactància i maternitat, tindrà lloc el proper dimecres 22 de setembre a les 18.00 h a la Casa de Cultura (c. Federico García Lorca, 17). Inscripcions obertes en aquesta pàgina web!

Maternem a Abrera!

“La son infantil” és la quarta proposta del Maternem a Abrera a càrrec de Gemma López, certificada en Neurociència de la son infantil i les seves implicacions en l'atenció a les famílies pel CESI (Centro de Estudios del Sueño Infantil). En la xerrada, d'una hora aproximada de durada, s'explicarà com és la son de les criatures i com evoluciona amb el pas dels mesos, així com què podem modificar o adaptar per aconseguir un millor descans per tota la família, tenint en compte i respectant la fisiologia i les necessitats dels infants.

• Podeu fer les vostres inscripcions per a la xerrada “La son infantil” fent clic aquí

ACTUALITAT > Agenda