DIJOUS, 17/06/2021 | 02:33 h

• CICLE MUSICAL D'ABRERA -5jun (1)_page-0001
05 Juny

Cicle Musical d'Abrera: CONCERT FMP CREW

A Abrera fomentem la creació i el desenvolupament d’artistes del nostre municipi! Des de l'Ajuntament d'Abrera duem a terme aquesta primavera un cicle musical amb actuacions d’artistes i formacions locals a la plaça de Rafael Casanovas el dissabte 5 de juny a les 21.00 h.

Gaudirem del concert de FMP Crew, grup de rap barceloní format per D-kann, Nugem1 i Angel7. Presentaran temes propis.

Des de l'Ajuntament d'Abrera oferim a la ciutadania una programació cultural adaptada a la situació sanitària actual, amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19.

En cas de ser menor de 18 anys, s'haurà omplir i signar el pare/mare o tutor/a del menor, aquesta autorització. Caldrà enviar l'autorització signada a joventut@abrera.cat

Hora d'inici

Hora de final