DIJOUS, 17/06/2021 | 02:22 h

• PALLAPUPES
30 Maig

El Circ Filixic

Famílies, avui la funció té molts nassos. Prepareu-vos per viure l’experiència Pallapupas.

Des de l’Ajuntament d’Abrera amb la col·laboració de les AMPE'S Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez ens hem sumat a la campanya #RiurePerCurar de l’entitat Pallapupas programant un espectacle cultural dirigit a famílies amb infants a partir de 3 anys.

El Circ Filixic és un dels circs més petits del món! El Sr. Makutu és el presentador de l’històric Circ Filigranes i surt a la pista amb un altre pallasso: el gran Trinxeta!!
Aquests dos pallassos realitzaran un espectacle amb diversos números: el del «monocicle giravolt»; els fantàstics malabaristes «the Tal Kual Brothers», amb el seu número reconegut internacionalment amb el nom de «Xiguagua»; i la fabulosa parella del «Mag Carlos Calostro i la seva ajudant Andrea», que ens presenten el seu número de levitació.
Una història plena de sorpreses, de pallassos, on es fusionen diferents disciplines del món del circ.

Hora d'inici

Hora de final

Entrada solidària

Incripcions