DILLUNS, 17/05/2021 | 03:04 h

• CICLE MUSICAL D'ABRERA (1)
08 Maig

Cicle Musical Abrera - EIMA

A Abrera fomentem la creació i el desenvolupament d’artistes del nostre municipi! Des de l'Ajuntament d'Abrera duem a terme aquesta primavera un cicle musical amb actuacions d’artistes i formacions locals a la Sala Municipal (ps. Telefònica, s/n). Les entrades son gratuïtes i cal inscripció prèvia telemàtica en aquest web municipal

EIMA es un grup de pop rock nascut al nostre municipi! Està format per l'Edu i l'Albert a la guitarra, l'Iñigo al baix, la Montse a la veu i l'Arnaud a la bateria. No us perdeu el concert que oferiran dins el Cicle Musical Abrera a la Sala Municipal el dissabte 8 de maig a partir de les 20 h. La formació abrerenca presentarà temes propis i versions dels seus grups musicals favorits.

• Podeu adquirir la vostra entrada per veure en directe al grup EIMA a partir d'aquesta tarda a les 18 h a fent clic aquí.

L'entrada a la Sala municipal es realitzarà de forma esgraonada amb els següents horaris:

• De la fila 1 a la fila 7: Franja horària per accedir a l'espectacle: 19.30 h
  • De la fila 8 a la fila 14: Franja horària per accedir a l'espectacle: 19.40 h
  • De la fila 15 a la fila 21: Franja horària per accedir a l'espectacle: 19.50 h

Hora d'inici

Activitat gratuïta

Organitzador

Regidoria de Cultura

Sala Municipal (ps. Telefònica, s/n)

ACTUALITAT > Agenda