DIVENDRES, 19/04/2024 | 01:20 h
  • DSC09469

Campanya de recollida d´aliments al Mercat Municipal i Casal de Santa Maria

30/11/2011

Avui dimecres comença la campanya de recollida d´aliments i productes d´higiene bàsics que per tercer any consecutiu organitzen de forma conjunta Creu Roja i Mossos d´Esquadra del Baix Nord. Els punts de recollida a Abrera són el Mercat Municipal i el Casal Social de Santa Maria de Vilalba. El tret de sortida es dona dimecres a la tarda amb diverses activitats al Mercat Municipal, com ara una exposició de vehicles policials, tallers infantils i nadalencs, i una xocolatada. Aquesta campanya solidària de recollida d´aliments es durà a terme fins el 22 de gener.

D´altra banda, el Banc dels Aliments ha valorat satisfactòriament la celebració el passat 25 i 26 de novembre del Gran Recapte d´Aliments, una iniciativa solidària de recollida d´aliments bàsics per a les famílies més necessitades, arribant a les 800 tones recollides arreu del territori. Del Banc dels Aliments es nodreixen més de 300 entitats sense ànim de lucre, entre elles Càrites Abrera. Precisament Abrera va col·laborar activament en aquesta campanya amb punts de recollida ubicats al Mercat Municipal i al supermercat Mercadona.

Cartell recollida d´aliments 2011.pdf

Dossier informatiu recollida aliments 2011.pdf