DIMARTS, 16/04/2024 | 09:49 h

Comença la campanya de vacunació antigripal

5/10/2011

Ja està en marxa la campanya de vacunació antigripal que enguany té la voluntat d´insistir en la importància de la vacunació de la gent gran. El Departament de Salut de la Generalitat distribuirà 1.270.000 dosis de vacunes durant els mesos d´octubre i novembre.

Els grups de risc a vacunar són les persones amb alt risc de complicacions, entre les quals es troben aquelles que pateixen certes malalties cròniques (pulmonars, cardiovasculars, diabetis, insuficiència renal, etc.), les internades en institucions tancades (residències geriàtriques, centres de malalts crònics, malalts mentals, etc.), les dones embarassades, les persones amb obesitat mòrbida i totes les persones de més de 60 anys.

També s´han de vacunar les persones que poden transmetre la grip a les persones d´alt risc, especialment els treballadors sanitaris i els d´institucions amb persones d´alt risc, com residències geriàtriques o centres de malalts crònics.

Per vacunar-se de la grip a Abrera cal demanar cita prèvia trucant a l´ambulatori abrerenc, al 93 770 25 61, o al telèfon de Sanitat Respon, el 902 111 444.

Dimecres, 5 d´octubre de 2011