DISSABTE, 13/04/2024 | 13:53 h
  • tall aigua aixeta

Avís de tall d'aigua per avui dijous 4 d'abril al matí en alguns carrers del nucli urbà d'Abrera

4/4/2024

Des del Servei Municipal d'Aigües d'Abrera informem que, el pròxim dijous 4 d'abril, des de les 10.00 h i fins la seva reparació, es tallarà el subministrament d’aigua a diversos carrers del nucli urbà amb motiu d'uns treballs a la xarxa d'aigua.

Els carrers en els quals es tallarà el subministrament d'aigua, el dijous 4 d'abril, a partir de les 10.00 h, són els que us detallem a continuació:

• Passeig de l’Estació, núm. 2, 4, 6, 12, 14 i 16
  • Av. de la Generalitat del núm. 24 al 30
  • Pl. Anselm Clavé
  • Pl. Rafael de Casanova
  • C. de Llobregat
  • C. de Rubí
  • Pl. de les Oliveres
  • C. de Mossèn Jacint Verdaguer
  • C. de Martorell
  • C. de Manresa
  • Passatge de Manresa
  • C. de Terrassa

Treballarem, per tots els mitjans, restablir el servei d'aigua potable en aquests carrers al més aviat possible. Des de l'Ajuntament d'Abrera preguem a les veïnes i veïns afectats/des per aquest tall, disculpin les molèsties que es puguin ocasionar.

LOGO AIGUES D'ABRERA

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al teu mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'Abrera. Està disponible per a sistemes Android i IOS.

D'altra banda, podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subscriure fent clic aquí.

I també podeu consultar aquests avisos així com notícies i informacions d'interès d'Abrera a través de les xarxes socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a l'Instagram @abrerainfo

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"
  • Ràdio Abrera (107.9 FM i www.radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDÓ NOTÍCIES 2023