DIJOUS, 28/03/2024 | 21:36 h

Veïns i associacions d'Abrera presenten diferents propostes per als pressupostos municipals de 2016

13/11/2015

La Sala de Plens de l’Ajuntament d’Abrera va acollir aquest dijous al vespre l’audiència pública per a l’elaboració dels pressupostos municipals del pròxim any.

Veïns, veïnes i entitats de la vila com la Coral Contrapunt i l’Associació Abrera contra la Violència de Gènere van exposar diferents peticions a l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, la regidora d’Hisenda, Serveis Socials, Dones i Igualtat i Millora, Guadalupe Marcos, i la interventora del consistori, Elena Couto.

Entre d’altres temes es van comentar propostes com la creació d’una zona de pícnic a Can Morral; la construcció d’un pont que uneixi el centre del poble amb els barris de Can Vilalba; la millora de la il•luminació urbana d’alguns carrers; la col•laboració de l’Ajuntament en un viatge de la Coral Contrapunt a Alemanya i la inclusió de la perspectiva de gènere en els pressupostos de 2016.

L’Audiència Pública, recollida en el Reglament de Participació Ciutadana, és una eina que permet als ciutadans exercir el seu dret de participació. En aquesta ocasió, en els comptes municipals de l’any vinent. Des de l’Ajuntament d’Abrera us convidem a presentar les vostres propostes al correu electrònic pressupostos@ajuntamentabrera.cat fins el proper 26 de novembre.