DIVENDRES, 19/04/2024 | 07:38 h
  • Atenció famílies! Properament comença el període de preinscripció per al curs 2023-2024 a les escoles i institut d'Abrera
  • Preinscripció ecolar 2023-2024
  • Portes obertes a l'Escola Ernest Lluch

+ 3

• Portes obertes a l'Escola Francec Platón i Sartí
  • Portes obertes a l'Escola Josefina Ibañez
  • Portes obertes a l'Institut Voltrera

Aquesta setmana comencen les jornades de portes obertes que es faran de forma presencial. Veniu a conèixer els nostres centres educatius!

20/2/2023

Famílies! Voleu matricular els vostres fills o filles en un centre educatiu del nostre municipi? El mes de març, les escoles i l'institut del nostre municipi iniciaran el període de preinscripció pel curs 2023-2024. Les famílies amb un fill/a nascut l'any 2020, que al setembre de 2023 començarà l'etapa escolar a P3; o amb un fill/a que està cursant sisè de primària i passarà a l'ESO; o amb un fill/a que ha de canviar de centre escolar, han de realitzar aquest tràmit. És imprescindible fer-lo! Primer, podreu conèixer l'oferta educativa amb les jornades de portes obertes que ha programat cada centre. Des de l'Ajuntament d'Abrera us informem de totes les dates. Preneu nota!

Famílies, veniu a conèixer els centres educatius abrerencs! Enguany recuperem les jornades de portes obertes de manera presencial.

Enguany, les escoles del nostre municipi i l'institut Voltrera tornaran a fer les jornades de portes obertes de forma presencial. Com a mesura de prevenció davant la Covid-19, als darrers anys aquestes trobades es van haver de fer de forma virtual

La finalitat de les jornades de portes obertes amb les famílies és que els pares i mares puguin conèixer l’oferta educativa dels centres, el seu projecte educatiu, el seu equip i les seves instal·lacions. Per tal que tothom s’endinsi més en els centres, aquests donen també informació pels seus canals habituals (web, xarxes socials…). Les famílies també poden conèixer el centres mitjançant els vídeos que ja es van preparar fa un parell d'anys conjuntament amb les escoles i l’institut. Properament, també hi haurà entrevistes amb els diferents equips directius, AMPA i alumnat, que s'emetran a l'emissora de ràdio municipal, Ràdio Abrera. Us anirem informant!

La finalitat de les jornades de portes obertes presencials amb les famílies és que els pares i mares puguin conèixer, de primera mà, l’oferta educativa dels centres, el seu projecte educatiu, el seu equip i les seves instal·lacions. Preneu nota de les dates!

ESCOLA FRANCESC PLATÓN I SARTÍ (+informació feu clic aquí)

• dimarts 28 de febrer a les 10 h
    • dimecres 1 març a les 15 h

Per a més informació, podeu enviar un correu-e (ceip-platon@xtec.cat) o trucar al centre al 93 770 03 81.

Veieu el vídeo de l'Escola Francesc Platón i Sartí (feu clic aquí)

Portes obertes a l'Escola Francec Platón i Sartí

ESCOLA ERNEST LLUCH (+informació feu clic aquí)

• dijous 23 de  febrer a les 15 h
    • dijous 2 de març a les 10 h

Per a més informació, podeu enviar un correu-e (a8059822@xtec.cat) o trucar al centre al 93 770 12 13.

Veieu el vídeo de l'Escola Ernest Lluch (feu clic aquí)

Portes obertes a l'Escola Ernest Lluch

ESCOLA JOSEFINA IBÁÑEZ (+informació feu clic aquí)

• dimarts 21 de febrer a les 10 h
    • divendres 3 març a les 15 h

Per a més informació, podeu enviar un correu-e (a8067132@xtec.cat) o trucar al centre al 93 519 40 04.

Veieu el vídeo de la Josefina Ibáñez (feu clic aquí).

Portes obertes a l'Escola Josefina Ibañez

INSTITUT VOLTRERA (+informació feu clic aquí)

• dimarts 7 març de 15.15 h a 16.15 h

Per a més informació, podeu enviar un correu electrònic (iesvoltrera@xtec.cat ) o trucar al centre al 93 770 32 11.

Veieu el vídeo de l'Institut Voltrera (feu clic aquí)

Portes obertes a l'Institut Voltrera

Preneu nota del calendari de preinscripció escolar per sol·licitar plaça pel curs 2023-2024 als centres educatius del nostre municipi:

La sol·licitud és electrònica i s’haurà de presentar mitjançant el formulari disponible al web del Departament d’Educació de la Generalitat: www.gencat.cat/preinscripcio

La previsió de calendari per presentar la sol·licitud de plaça per al curs escolar 2023-2024 (període de preinscripció) és la següent:

• Escoles (Educació infantil 2n cicle (de I3 a I5) i educació primària (de 1r a 6è) del dilluns 6 de març al dilluns 20 de març.
  • A l’institut (Educació Secundària Obligatòria, ESO) del dimecres 8 de març al dilluns 20 de març.

Posteriorment, la matrícula s'haurà de formalitzar del dimarts 20 de juny al dimecres 28 de juny.

Preinscripció ecolar 2023-2024

Per a
més informació del procés de preinscripció i matrícula les famílies podeu contactar amb:

▪           Escola Francesc Platón i Sartí

Tel. 93 770 03 81

ceip-platon@xtec.cat

▪           Escola Ernest Lluch

Tel. 93 770 12 13

a8059822@xtec.cat

▪           Escola Josefina Ibáñez

Tel. 93 519 40 04

a8067132@xtec.cat

▪          Institut Voltrera

Tel. 93 770 32 11

iesvoltrera@xtec.cat

• Servei d’Educació de l’Ajuntament
    C. dels Rosers, 1
    T. 93 770 47 32
    educacio@abrera.cat

Tota la informació s’anirà publicant al Servei d’Educació d'aquesta pàgina web municipal (àrees de proximitat, calendari del procés de preinscripció i matrícula, criteris de prioritat, documentació a presentar...), que podeu consultar fent clic aquí.

• Departament d’Educació de la Generalitat

www.gencat.cat/preinscripcio