DIUMENGE, 05/02/2023 | 00:27 h
  • Curs monitor o monitora de lleure
  • Curs Monitor de Lleure - Inici 27 febrer
  • Cartell Curs Gestió de Magatzem - Inici març 2023

+ 6

• Nou curs per a l’obtenció del certificat de professionalitat d’organització i gestió de magatzem
  • Curs Gestió Administrativa 2023
  • Curs Gestió Administrativa 2023  (2)
  • Relació cursos 2023 Departament Promoció Econòmica  Ajuntament d'Abrera
  • formacion-online-2017
  • Curs de Gestió Administrativa amb Certificat de professionalitat 2023

Vols completar o millorar la teva formació? El dilluns 27 de febrer encetarem un nou curs de monitor/a de lleure. Inscriu-t'hi!

30/1/2023

En l'aposta per la formació de la nostra ciutadania, des del nostre departament de Promoció Econòmica hem programat una àmplia oferta formativa per a l'any 2023. Dilluns 27 de febrer és previst iniciar un curs de monitor/a de lleure i dimecres 1 de març iniciarem un curs de gestió de magatzem, de 400 hores, que permetrà l'obtenció del certificat de professionalitat de nivell 3.

A continuació us detallem quines són les accions formatives programades enguany. Si voleu realitzar les inscripcions, us podeu adreçar a les dependències del Departament de Promoció Econòmica, trucant al T.93 770 01 02 o enviar un email a promocioeconomica@abrera.cat.

Dilluns 27 de febrer iniciarem un curs de monitor/a de lleure, adreçat a persones majors de 18 anys inscrites al Servei Local d’Ocupació

Dilluns 27 de febrer és previst iniciar un curs de monitor/a de lleure, adreçat a perones majors de 18 anys inscrites al Servei Local d’Ocupació, que s’allargarà fins el divendres 31 de març. S’impartirà de manera presencial de dilluns a divendres, en horari de 9.30 h a 13.30 h, a les aules de promoció econòmica, a l'edifi del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20).

Curs Monitor de Lleure - Inici 27 febrer.jpg

Al març tenim previst iniciar un curs gestió de magatzem, de 400 hores, que finalitzarà al juliol de 2023 i permetrà l'obtenció del certificat de professionalitat de nivell 3.

Dimecres 1 de març tenim previst començar un curs d'organització i gestió de magatzem, de 400 hores de durada, que finalitzarà el 15 de juliol de 2023. Permetrà a les persones que el superin acreditar una formació de certificat de professionalitat nivell 3. El curs s'impartirà de manera presencial a les aules de promoció econòmica, a l'edifici del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20), de dilluns a divendres en horari de 9.00 h a 14.00 h

Aquesta formació s’adreça, prioritàriament, a persones aturades, inscrites a l’Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) com a demandants d’ocupació. Podran optar-hi persones en actiu, sempre i quan estiguin inscrites a l’OTG. Està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC), amb fons rebuts del Ministeri d’Educació i Formació Professional.

Cartell Curs Gestió de Magatzem - Inici març 2023.jpeg

Al gener hem iniciat un curs d'activitats de gestió administrativa, de 920 hores, que finalitzarà al setembre, i permetrà l'obtenció del certificat de professionalitat de nivell 2.

El dimecres 11 de gener de 2023 vam iniciar un curs d'activitats de gestió administrativa de 920 hores que s'allargarà fins al setembre 2023, i que permetrà a les persones que el superin l'obtenció del certificat de professionalitat de nivell 2.

El curs s'imparteix de manera presencial a les aules de promoció econòmica, a l'edifici del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20), de dilluns a divendres en horari de 9.00 h a 15.00 h. El contingut de la formació inclou informàtica, comptabilitat, recursos humans, tresoreria i pràctiques en empreses.

Curs Gestió Administrativa 2023 .jpg

Des del departament de Promoció Econòmica treballem amb l'objectiu d'oferir un ampli ventall de cursos de diferents especialitats que recullin els interessos de les persones aturades del nostre municipi. Consulteu les accions formatives programades

Relació cursos 2023 Departament Promoció Econòmica  Ajuntament d'Abrera.jpg

Més informació i inscripcions

Per formalitzar les inscripcions, podeu adreçar-vos directament al Departament de Promoció Econòmica en el nostre horari d’atenció a la ciutadania, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres 16.30 h a 19 h, a través dels següents canals:

• Presencialment a la primera planta del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20)
  • Trucant al T. 93 770 01 02
  • Per correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ