DISSABTE, 28/01/2023 | 07:31 h
  • INFORMACIÓ DE SERVEI
  • Afectacions de trànsit al carrer de Castella La Manxa, en el barri de Can Vilalba, per obres de millora de la xarxa d'aigua
  • Itinerari alternatiu

Informació de servei: afectacions de trànsit al carrer de Castella La Manxa, en el barri de Can Vilalba, per obres de millora de la xarxa d'aigua

13/12/2022

A causa dels treballs de millora de la xarxa d'abastament d'aigua del barri de Can Vilalba, aquesta setmana queda tallat el trànsit a tres trams del carrer de Castella La Manxa, que comporta afectacions de trànsit, que detallem seguidament:

Afectacions de trànsit al c. de Castella La Manxa

Dimarts 13 de desembre, entre les 10.30 h i les 17.30 h - 18 h.

• Tall de circulació en l'encreuament del carrer de Castella La Manxa amb el carrer de Circumval·lació, entre els números 1 i 13.

Dimecres 14 de desembre, entre les 9.00 h i les 17.30 h - 18 h.

• Tall de circulació de l'encreuament del carrer de Castella La Manxa amb el carrer d'Euskadi,  entre els números 15 i 45.

Dijous 15 de desembre, entre les 9.00 h i les 17.30 h - 18 h.

• Tall de circulació de l'encreuament del carrer de Castella La Manxa amb el carrer d'Euskadi, entre els números 47 i 85 (final del carrer).

Itinerari alternatiu

L’itinerari alternatiu pel cas del primer tall de carrer seria av. Virrei Amat-c. Madrid- c. Euskadi. Pels altres dos talls, seria pel mateix carrer Castella la Manxa ja que es tracta d’un carrer circular.

Itinerari alternatiu

Preguem a les veïnes i veïns que es vegin afectats/des disculpin les molèsties que es puguin ocasionar

Aquesta actuació s'emmarca en la primera fase del projecte de millora de la xarxa d'abastament d'aigua, per a la millora de l'eficiència i la reducció de fuites d'aigua, amb una inversió de més de 180.000 €.

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al teu mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'Abrera. Està disponible per a sistemes Android i IOS.

D'altra banda podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subscriure fent clic aquí.

I també podeu consultar aquests avisos així com notícies i informacions d'interès d'Abrera a través de les xarxes socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a l'Instagram @abrerainfo

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

• Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ