DIJOUS, 28/03/2024 | 16:47 h
  • Ple Municipal 29.09.22
  • La nova regidora del grup municipal Alternativa d’Abrera (Ad’A), Iraida Adell, pren possessió del càrrec

+ 1

4/10/2022

Des de l’Ajuntament d’Abrera donem la benvinguda a la nova regidora del grup municipal d’Alternativa d’Abrera, Iraida Adell Edo, qui ha pres possessió del càrrec en el Ple Municipal ordinari celebrat el dijous 29 de setembre.

L’alcalde, Jesús Naharro, i el portaveu d’Ad’A, el regidor José Andrés Martín, li han donat la benvinguda i li han desitjat molts encerts. La nova regidora Iraida Adell, que ha estat rebuda amb aplaudiments, ha manifestat en la seva primera intervenció el seu compromís amb Abrera i el servei a la ciutadania.

Relleu del regidor Miquel Carrión

Iraida Adell substitueix a Miquel Carrión, que en el ple municipal celebrat el mes de juliol va renunciar al seu càrrec com a regidor del grup municipal Alternativa d’Abrera, amb una emotiva intervenció de comiat. Tots els grups municipals van posar de manifest el seu agraïment a Miquel Carrión per la tasca realitzada durant aquests anys a la corporació, i va rebre un fort aplaudiment per part de totes les persones assistents al saló de plens.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ