DIVENDRES, 19/04/2024 | 13:40 h
  • Gemma Vilallonga loctutora radio abrera viu l'estiu
  • Graella Ràdio Abrera AGOST 2022

Des d'aquest dilluns 1 d'agost, refresca't amb la nova programació d'estiu de Ràdio Abrera, amb el programa "Viu l'Estiu", tota la informació i la millor música

Consulteu la graella de la nostra emissora municipal!

1/8/2022

Avui dilluns 1 d'agost, la nostra emissora municipal Ràdio Abrera enceta la segona fase de la programació d’estiu, que es mantindrà fins el diumenge 28 d'agost (ambdós dies inclosos). Els programes "Fórmula Matí", amb Jordi Quintana, i "El Top", amb Jordi Bosquet, marxen de vacances, i de dilluns a divendres, de 9h a 13h, podreu refrescar-vos amb la millor selecció musical d’ara i de sempre al “Viu l’Estiu” amb la Gemma Vilallonga.

I a l'estiu continuarem prioritzant la informació, a través dels Serveis Informatius amb l'Óscar Navarro. Consulteu la graella de programació d'estiu i sintonitzeu Ràdio Abrera també durant l'estiu!

Des d'aquest dilluns 1 d'agost, refresca't amb a la programació d'estiu de Ràdio Abrera... i "Viu l'Estiu" amb la Gemma Vilallonga! Consulteu la nostra graella del mes d'agost i sintonitzeu-nos!

Graella Ràdio Abrera AGOST 2022.jpg

Des del dilluns 1 d'agost fins el diumenge 28 d'agost, ambdós dies inclosos, a Ràdio Abrera de dilluns a divendres, de 9h a 13h, podreu refrescar-vos amb la millor selecció musical d’ara i de sempre al “Viu l’Estiu” amb la Gemma Vilallonga. A banda de sentir una selecció musical variada i animada perquè gaudiu de l'estiu, ens podreu fer les vostres peticions musicals a través del formulari de contacte que trobareu en aquesta mateixa pàgina o fent clic aquí. Animeu-vos i participeu al "Viu l'Estiu"!

Al migdia, de 13h a 16h continuem amb la nostra “Fórmula Migdia” amb tres hores de música non-stop amb les novetats i els clàssics de sempre.

I de 16h a 20h la millor selecció de música non-stop a la nostra “Fórmula Estiu”.

A Ràdio Abrera, la informació més propera, també a l'estiu!

A l'estiu continuarem prioritzant la informació, a través dels Serveis Informatius de Ràdio Abrera amb l'Óscar Navarro. Durant el mes d'agost, a la nostra graella, us oferim els següents espais informatius:

• Butlletins “Abrera Informació”, cada hora de dilluns a divendres de les 9.04h del matí a les 19.04h de la tarda, després dels "Butlletins en Xarxa", amb tota l'actualitat local i comarcal.
  • les principals informacions d'Abrera també les podeu consultar a la Secció de Notícies d'aquesta pàgina web fent clic aquí

Completem la nostra graella a les tardes i durant el cap de setmana amb les programes dels nostres col·laboradors i les nostres col·laboradores!

• De dimarts a divendres de 20h a 21h "Els Escollits" de Ràdio Abrera,  i els dilluns de 20h a 22h en la versió XXL, on tindreu concentrats en 60 minuts els temes més punxats d'aquest estiu, així com d'altres que han marcat la història musical nacional i internacional. I els dilluns amb la seva versió XXL de 20h a 22h.
  • Dimarts i dimecres de 21h a 22h continua a la nostra graella el “Cocodril Club” amb Albert Malla.
  • Dimarts de 22h a 23h es manté durant la temporada estiuenca, el "Tot Country" amb Frank, i els dimecres, també de 22h a 23h, "Jazz Club de Nit", amb Miquel Tuset.
  • Dijous de 21h a 22h Pitu Dos Santos i Marc de los Santos ens oferiran el seu “Ruta 66”.
  • Divendres de 21h a 23h podrem gaudir amb “DSD Don’t Stop Dancing” amb Antonio Castillo i de 22h a 23h tindrem el “Power FM Radio” amb Marcos Alonso.
  • Les nits de dissabte, des de les 00.00h fins les 06.00h de diumenge continua el "Szona DJ" amb les millors sessions de música house atemporal en totes les seves vessants, punxades en vinil i últimes tecnologies, amb Dj John C. Brave, Dj Nandisco, Alex Deejay, Abraham Soul, Xavi  Sánchez i Txema VO
  • De dilluns a divendres de 23h a 00h a Ràdio Abrera arriba l'"Hora 23", amb la millor selecció musical de tots els temps de diferents estils: dilluns chill-out, dimarts clàssics del rock, dimecres ritmes llatins, dijous música dels 80's i divendres chill-out..
  • I com sempre, la resta d'hores, a les nits i durant el cap de setmana, la millor música non-stop amb la "Fórmula RA".

Sintonitza la teva emissora de referència! I si marxes de vacances, emporta`t amb tu Ràdio Abrera!

Com sempre, tota la programació de Ràdio Abrera la podeu sintonitzar en directe al 107.9 de l’FM, a radioabrera.cat i també a l’aplicació gratuïta de Ràdio Abrera, o bé a la carta a la web i a l’app. I podeu consultar tota la programació fent clic aquí.

No és excusa si marxes de vacances! Emporta't amb tu Ràdio Abrera!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ