DIVENDRES, 19/04/2024 | 09:57 h

Felicitem l'alumnat d'infantil de l'Escola Francesc Platón i Sartí pel fantàstic present que ens han fet per donar la benvinguda a la primavera!

13/4/2022

Des de l'Ajuntament d'Abrera felicitem l’alumnat de P3, P4 i P5 de l’Escola Francesc Platón i Sartí i del nostre municipi i agraïm el regal que ens han portat fa uns dies a la recepció de l'Ajuntament, per donar la benvinguda a la primavera. Moltes gràcies a totes i tots!

L'alumnat de les classes d'infantil de l'escola abreranca ens han obsequiat amb flors de paper dibuixades, pintades i retallades. Podeu veure-les a la recepció del consistori (pl. de la Constitució, 1). Seguim treballant de forma coordinada amb el centre i l'AMPA de l'escola pel benestar de l'alumnat.

Moltes gràcies a totes i tots per l'iniciativa i feliç primavera!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ