DIMARTS, 16/04/2024 | 16:45 h

Recordem la senyora Maria Capellades, veïna d'Abrera que ens ha deixat a l'edat de 108 anys

13/4/2022

Des de l'Ajuntament d'Abrera lamentem la mort de la veïna del nostre municipi, Maria Capellades, i expressem el nostre condol a la família i amistats. Des del Consistori recordem la nostra veïna, molt estimada a Abrera i que va arribar als 108 anys amb bona salut.

La senyora Maria Capellades va néixer a Barcelona i va passar llargues temporades a casa dels avis, al barri del Rebato. Durant la segona República, quan era joveneta, va ser padrina de la bandera dels Mossos d'Esquadra, que tenien caserna a Abrera.

Durant tota la seva vida, la senyora Maria Capellades va viure entre Barcelona i a Abrera, on passava llargues temporades, sobretot els mesos d'estiu. Durant tot l'any esperava la Festa Major d'Abrera, que li agradava molt, sobretot anar a ballar a l'envelat. Com a record, col·leccionava les figuretes de porcellana que els nois regalaven a les noies per poder ballar plegats en el ball de rams.

La senyora Maria Capellades es va casar amb el Joan Puiggròs i va tenir dos fills, la Maria Teresa i el Joan. El seu marit era aficionat a la fotografia i la família té un gran àlbum de fotos antigues del nostre municipi.

Recordem la senyora Maria Capellades, veïna d'Abrera

Els darrers anys, Maria Capellades vivia a Barcelona amb la seva filla i continuava passant llargues temporades a Abrera. Des de l'Ajuntament d'Abrera remetem tot el nostre escalf a familiars i amics.

Maria Capellades
vivia a Barcelona amb la seva filla i continuava passant llargues temporades a Abrera. Des de l'Ajuntament enviem tot el nostre escalf a familiars i amics.

El Rebato d'Abrera. Foto de Joan Puiggròs

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma