DIVENDRES, 29/03/2024 | 05:49 h

Millorem el sistema de telefonia de l'Ajuntament d'Abrera per facilitar la comunicació de la ciutadania amb els serveis municipals

28/3/2022

Des de l'Ajuntament d'Abrera iniciem la modernització del sistema de telefonia de les dependències municipals amb una migració a la tecnologia Telefonia IP, que ens permetrà millorar la comunicació de la ciutadania amb els diferents serveis municipals. El procés començarà el dilluns 28 de març a les 17 h i és desenvoluparà durant les properes setmanes.

El canvi del sistema de telefonia convencional a la tecnologia IP permet la millora de la gestió de les comunicacions, amb la transmissió de veu i dades a través d’Internet. A més, suposa un estalvi econòmic.

La migració a tecnologia IP podria comportar alguna incidència puntual en la línia telefònica, que se solucionarà ràpidament. Des de l'Ajuntament d'Abrera preguem a la ciutadania que disculpi les molèsties.

La migració a tecnologia IP podria comportar alguna incidència puntual en la línia telefònica, que se solucionarà ràpidament. Des de l'Ajuntament preguem a la ciutadania que disculpi les molèsties.

Recordem que el telèfon de l'Ajuntament d'Abrera (pl. de la Constitució, 1) és el T. 93 770 03 25 i atenem a la ciutadania de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i les tardes de dimarts i dimecres de 16.30 hores.

• Per a més informació sobre els telèfons municipals, consulteu el directori del web fent clic aquí.