DIVENDRES, 19/04/2024 | 06:06 h
  • agenda esports
  • Abrera Gimnàstic Club (3)
  • Agrupació Esportiva Abrera -Calendari partits dissabte 12 i diumenge 13 de febrer de 2022 - A casa

+ 8

• Club Esportiu Futsal Abrera -Calendari partits dissabte 12 i diumenge 13 de febrer de 2022
  • Agrupació Esportiva Abrera -Calendari partits dissabte 12 i diumenge 13 de febrer de 2022 - A fora
  • Abrera Gimnàstic Club (2)
  • Abrera Gimnàstic Club (4)
  • Abrera Gimnàstic Club
  • Abrera Gimnàstic Club (5)
  • Abrera Gimnàstic Club (6)
  • Frontenis

Abrera amb l'esport! Consulteu les competicions esportives del cap de setmana del dissabte 12 i el diumenge 13 de febrer de les entitats abrerenques

12/2/2022

A continuació podeu consultar es esdeveniments esportius i el calendari dels partits que han estat facilitats per les entitats esportives. Aquest cap de setmana del dissabte 12 i el diumenge 13 de febrer  disputaran els seus partits l'Agrupació Esportiva Abrera, el Club Esportiu Futsal Abrera, el Club Frontenis Abrera, el Club Bàsquet Abrera i l'Associació d'Escacs d'Abrera.

A Abrera aquest cap de setmana es juguen diversos partits al Camp Municipal de Futbol (c. Pallejà s/n), al Pavelló d'Esports Municipal (ps. de l'Església, 22), a les PIstes Municipal de Frontó (Pg. de l'Església 24) i a l'Hotel d'Entitats (Pl. de les Escoles, 1). A continuació podeu consultar quins són els calendaris de les competicions facilitats per les entitats esportives abrerenques. Preneu nota i donem suport als nostres equips i els i les nostres esportistes!

Club Esportiu Futsal Abrera

Club Esportiu Futsal Abrera -Calendari partits dissabte 12 i diumenge 13 de febrer de 2022.jpeg

Agrupació Esportiva Abrera

PARTITS A CASA

Agrupació Esportiva Abrera -Calendari partits dissabte 12 i diumenge 13 de febrer de 2022 - A casa.jpeg

PARTITS FORA

Agrupació Esportiva Abrera -Calendari partits dissabte 12 i diumenge 13 de febrer de 2022 - A fora.jpeg

Abrera Gimnàstic Club

Des de l'Abrera Gimnàstic Club ens han informat dels resultats obtinguts en diverses competicions i campionatsals que van parcicipar els caps de setmana del 29 i 30 de gener, amb la participació a la 1a Fase del Consell Comarcal celebrada a Esplugues i resultats descatacats pels gimanastes Víctor Izquierdo (benjamí masculí), Julen Tello  (prebenjamí masculí) Hugo Ballesteros(prebenjamí masculí).

Dissabte 29 de gener van competir al V Trofeu d'Olot gimnastes de Base, 6P i Via Olímpita, i un total de 7 gimnastes no van poder competir per lesió, Covid o confimament, amb resultats descatacats en les diverses categories:

Categoria Via Olímpica 1:  Equip Campió, medalles per a Carla Castel a general, barra, salta i terra, i Núria Soldado i Daniela Borreguero en paral.les

Categoria Via Olímipica 7: Medalles per a Laia Cortada en individual, salt i paral.leles

Categoria Via Olímipica 8: Medalles per a Mireia Drets en individual, paral.leles, barra i salt

Categoria Via Olímipica 9: Medalles per Nicole García en individual, barra i terra

CCEE A: Medalles per Bega Fernandez en terra

CCEE B: Medalles en la categoria d'Equip

CCEE  C: Medalles per a Paula Jiménez en terra

CCEE D: Medalles per Alba Galeote en general, Ariadna Garcia en poltre, Alexia Garcia en barra i Vera Vázquen en paral·les

El cap de setmana del 5 i 6 de febrer es va disputar la primera fase dels Consells Esportius amb molts bons resultats per a les gimnastes abrerenques. Des del club destaquen les següents medalles en diferents categories:

• CCEE A3: Syra Álvarez i Equip
  • CCEE B3: Equip
  • CCEE C3: Equip
  • CCEE E4: Marta Royo i Equip

Podeu consultar el detall de totes els resultats i veure totes les fotografies de les competicions de l'Abrera Gimnàstic Club al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí.

Abrera Gimnàstic Club (4).jpeg

Club Frontennis Abrera

El Club Frontennis Abrera ha informat que, aquesta temporada, l'Abrera A jugarà al Grup A de la Divisió d'Honor i l'Abrera B i l'Abrera C han quedat posicionats al Grup A de Segona Divisió. A les pistes municipals de frontó d'Abrera aquest cap de setmana es juguen tres partits que us detallem a continuació:

DISSABTE 12 DE FEBRER

• 10.00 h Cerdanyola C - Igualada (Tercera Divisió)
  • 11.00h Abrera B - Abrera C (Segona Divisió)
  • 12.00h Natacio Terrassa A - Natació Terrassa B (Divisió d'Honor)

Pel que fa als resultats, dimecres en partit avançat al cap de setmana, l'Abrera A va perdre per 2 sets a 1 contra el Santa Coloma B, amb parcials de 12-15, 15-6 i 10-5. I els resultats del passat cap de setmana comunicats pel club són els següents:

• L'Abrera A, de divisió d'honor, va perdre contra el Natació Terrassa B per 2 set a 1, amb resultats 11-9, 11-13 i 10-6.
  • L'Abrera B, de segona, es va imposar al Roquetes B per 2 sets 1 amb parcials de 15-10, 10-15 i 10-9.
  • L'Abrera C, també de segona, es va imposar al Cerdanyola B, per 2 sets a 0, amb resultats de 15-10 i 15-9.

Associació d'Escacs d'Abrera

L'Associació d'Escacs d'Abrera ha comunicat que, en aquests moments, està competint al Grup II de Segona Provincial de la delegació de Barcelona de la Lliga Catalana de la Federació Catalana d'Escacs. Aquest cap de setmana disputen la Ronda 4 de la competició el diumenge 13 de febrer amb el següent enfrontament:

• Igualada Ateneu B - Associació Escacs Abrera - Pallejà B

Pel que fa al resultat de la segona ronda, l'entitat abrerenca es va imposar per 0-4 el Sant Boi C. Podeu consultar tots els resultats i la classificació fent clic aquí

Club Bàsquest Abrera

PARTITS LOCAL

9C5A14BE-8547-4D2D-9BB1-E90A72538C89.jpeg

PARTITS VISITANT

4885B908-AC1F-4660-86D7-A1C2F2611323.jpeg

Podeu consultar tota l'actualtiat del Club Basquet Abrera al seu perfil d'Instagram fent clic aquí.

Abrera, amb l'esport!  Donem suport a les nostres entitats esportives!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

Canals Comunicació Ajuntament faldó