DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:17 h
  • Establiments guanyadors XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (2)

• XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (3)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (14)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera(5)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (18)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (17)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (15)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (16)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (11)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (5)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (13)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (12)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (4)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (9)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (6)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (10)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (8)
  • XI Concurs d'Aparadors de Nadal d'Abrera (7)

La Floristeria Nacho Flores, la Farmàcia El Passeig i la Papereria el Tiki són els establiments guanyadors del XI Concurs d’Aparadors Nadalencs d'Abrera. Enhorabona!

24/12/2021

Un any més, el 24 de desembre donem a conèixer els establiments guanyadors del Concurs d’Aparadors Nadalencs d'Abrera, que enguany ha arribat a la seva onzena edició. El premi al Millor aparador, dotat de 300 euros i publicitat a Ràdio Abrera, ha estat per Floristeria Nacho Flores. El Premi especial al millor aparador en la modalitat de reciclatge, premiat amb 200 euros i publicitat a Ràdio Abrera, per la Farmàcia El Passeig. I el Premi popular, dotat de publicitat a Ràdio Abrera, per la Papereria el Tiki. La guanyadora del sorteig del lot de vals de compra ha estat Gisela González Cazorla. Felicitats a totes i tots! I moltes gràcies per la vostra participació!

Dinamitzem el comerç local

Amb l’objectiu de promoure i dinamitzar el comerç local, fent que el Nadal sigui una festa en els establiments del nostre municipi, des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera hem organitzat un any més el Concurs d’Aparadors Nadalencs.

Els establiments guanyadors col·locaran un distintiu als seus respectius aparadors on es reconeixeran els guardons. Enguany, 19 establiments comercials d’Abrera han participat al 11è Concurs d’Aparadors Nadalencs:

• Arrifi Serveis
  • Farmacia Rocamora
  • Pastisseria Duch
  • Farmàcia El passeig
  • Mariola Moda íntima
  • Diamond Dogs
  • Occhiali Optics
  • Bambi
  • Alean Manualitats
  • Papereria el Tiki
  • Farmacia Gaudí
  • Modas Rosa
  • Floristería Nacho Flores
  • Vistaóptica
  • Perfumeria Gotta
  • Perruqueria Natalia
  • Forn Cabrianes
  • Centro Amara
  • Imagine

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Guadalupe Marcos, han visitat els establiments per veure els aparadors i agrair la participació en el concurs nadalenc. Properament, reconeixeran en un acte públic els premis als comerços guanyadors i es farà entrega del lot de vals de compra a Gisela González, guanyadora del sorteig dut a terme entre les persones que han participat en la votació popular telemàtica.

Jurat popular i especialitzat

Les veïnes i veïns d'Abrera han pogut votar mitjançant aquesta pàgina web el premi per votació popular, i totes les persones participants van entrar en el sorteig del lot de vals de compra cedits pels comerços participants en el concurs. El jurat especialitat estava format per una persona decoradora i/o interiorista professional, en qualitat de presidenta, una tècnica de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera, en qualitat de secretària, i un tècnic de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Abrera, una persona representant de l’Associació d´Empresaris i Comerciants d´Abrera, una persona representant de la Comunitat de Propietaris de Concessions Administratives del Mercat Municipal i una representant de la Comunitat de Propietaris de Montserrat Centre Abrera, com a vocals.

El jurat ha puntuat els aparadors segons l'originalitat, la creativitat i la innovació, la qualitat artística, la utilització de materials propis de l’activitat., l’ús de materials reciclats i respectuosos amb el medi ambient.i l'adequació a la temàtica festiva per triar els millor aparador i el premi especial de millor aparador en la modalitat de reciclatge.

Des de l'Ajuntament agraïm a tots els establiments la seva participació en el concurs i felicitem els guanyadors!

Departament de Promoció Econòmica

En nostre horari d'atenció a la ciutadania és de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dimecres de 16.30 a 19 h. Podeu adreçar-vos directament al departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera a través dels següents canals:

• Presencialment a la 1ª planta del Mercat Municipal (carrer de Martorell, 20),
  • Trucant al T. 93 770 01 02
  • A través del correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat

Entre totes i tots, fem que el Nadal sigui una festa en els establiments comercials del nostre municipi!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ