DIVENDRES, 21/01/2022 | 18:17 h

• Detectem un nou acte vandàlic en l'espai públic del nostre municipi. Siguem cívics i cuidem el nostre entorn!

+ 1

21/12/2021

Els serveis tècnics de l'Ajuntament d'Abrera han detectat un nou atac vandàlic en l'espai públic del nostre municipi, amb pintades en el parc infantil de La Vinya. Des del consistori fem una crida al civisme per tal d’evitar aquestes accions al nostre municipi per mantenir un entorn òptim i cívic per a tothom.

Actes vandàlics com aquest són una degradació del nostre entorn i la seva reparació implica un cost econòmic que assumim totes les veïnes i veïns del municipi. Dues persones de la Brigada Municipal han destinat 4 hores en la neteja i adequació del mobiliari de joc malmès.

L'ordenança de divisme i convivència ciutadana de l'Ajuntament d'Abrera prohibeix les conductes vandàliques, agressives o negligents en l’ús del mobiliari urbà que generin situacions de risc o perill per a la salut i la integritat física de les persones.

• Consulteu l'ordenança de divisme i convivència ciutadana fent clic aquí.

Des de l'Ajuntament fem una crida al civisme i condemnem aquest tipus d'accions. Aquests actes incívics, que es donen esporàdicament, no canvien la nostra identitat de municipi, on el respecte i la convivència són sempre el tarannà l'habitual. Tenim un poble àmpliament cívic i respectuós.

A Abrera apostem pel civisme i la convivència ciutadana!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ