DIJOUS, 28/03/2024 | 19:01 h
  • Gaudim de la Piscina Municipal d'Estiu!

+ 1

• Gaudim de la Piscina Municipal d'Estiu!

Darrers dies per gaudir de la Piscina Municipal d'Estiu, que tancarà les seves portes el proper diumenge 12 de setembre

El CAM tancarà el proper dissabte 11 de setembre, amb motiu de la celebració de la Diada Nacional de Catalunya

8/9/2021

Amb més de 800 abonaments per a persones individuals i famílies, la Piscina Municipal d'Estiu és una de les activitats amb més bona acollida durant l'estiu per les veïnes i veïns del nostre municipi. El proper diumenge 12 de setembre serà el darrer dia d'obertura d'aquest equipament municipal.

L'equipament municipal compta amb totes les mesures higiènic-sanitàries per la prevenció de la Covid-19. Abans d'anar-hi, podeu consultar l'aforament del recinte en la portada d'aquesta pàgina web.

Enguany, la temporada de la Piscina d'Estiu d'Abrera va començar el diumenge 13 de juny i finalitzarà el diumenge 12 de setembre.

• Consulteu els preus de les entrades individuals i dels abonaments per la Piscina Municipal d'Estiu fent clic aquí.

Piscina segura!

Aquesta temporada, la Piscina Municipal d'Estiu compta amb totes les mesures higiènic-sanitàries que vam adoptar l'any passat per a la prevenció i contenció de la Covid-19. El regidor d'Esports, Jordi Moreno, ha destacat que "per damunt de tot està la seguretat dels usuaris i usuàries. Enguany continuem amb el control de l'aforament de la piscina establert la temporada passada, perquè les persones que vulguin accedir-hi tinguin totes les garanties per passar una molt bona estona en la nostra piscina municipal. Aquesta temporada també mantenim l'entrada habitual al recinte i la sortida habilitada l'any passat per evitar encreuaments".

• Escolteu L'Entrevista del Dia de Ràdio Abrera del 14/06/21  amb el regidor d'Esports Jordi Moreno fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Altres mesures que durem a terme per a la prevenció del coronavirus a la Piscina Municipal d'Estiu són la desinfecció dos cops al dia de les piscines, l'obligatorietat de mantenir a la zona de gespa una distància de seguretat de 2 metres entre les tovalloles i l'ús de mascareta en els desplaçaments pel recinte. Els vestidors i la zona de pícnic estaran oberts.

Accés per a persones abonades del CAM

Recordem que les persones abonades al CAM poden disposar també del servei de la Piscina d’Estiu durant tota la temporada. Així, poden accedir a la Piscina d’Estiu utilitzant el carnet d’abonat/da del CAM, al control d’accés de l’esmentada instal·lació.

Cartell Piscina d'Estiu 2021

Tancament del CAM el proper dissabte 11 de setembre

El dissabte 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, el nostre Centre Aquàtic Municipal, romandrà tancat per la celebració d'aquest festiu.

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ