DIJOUS, 28/03/2024 | 11:29 h

• Entrenaments Sènior femení AE Abrera
  • Partits AE Abrera 19 i 20 de juny - A casa
  • Partits AE Abrera 19 i 20 de juny - Fòra de casa

Abrera amb l’esport! Consulteu les competicions del cap de setmana del 19 i 20 de juny i les activitats de les entitats esportives del municipi

18/6/2021

A continuació podeu consultar el calendari dels partits que han estat facilitats per les entitats esportives i que disputa l'Agrupació Esportiva Abrera. També les diferents activitats que engeguen les entitats esportives del nostre municipi com ara el Club Esportiu Futsal Abrera i el Club Bàsquet Abrera. A Abrera aquest cap de setmana es juguen diversos partits al Camp Municipal de Futbol (c. Pallejà s/n).

Abrera, amb l'esport!  A continuació detallem quin és el calendari de les competicions facilitat per les entitats esportives abrerenques previst pel cap de setmana del dissabte 19 i el diumenge 20 de juny de 2021:

Agrupació Esportiva Abrera

PARTITS A CASA

Partits AE Abrera 19 i 20 de juny - A casa

PARTITS FORA

Partits AE Abrera 19 i 20 de juny - Fòra de casa

D'altra banda, l'Agrupació Esportiva Abrera està organitzant unes jornades d'entrenaments del grup Sènior Femení que tindran lloc tots els dimarts de 19 h a 20.30 h a les seves instal·lacions. Per a més informació podeu contactar amb Yasmín els dimarts i dijous de 17.30 h a 19 h també a les instal·lacions de l'AE Abrera.

Entrenaments Sènior femení AE Abrera.jpg

Club Esportiu Futsal Abrera

El Club Esportiu Futsal Abrera organitza jornades de portes obertes dels equips infantils i juvenils femenins i masculins, per a nens, nenes i joves de 5 a 18 anys, amb cita prèvia a través del whatsapp 608673631. I podeu consultar més detalls sobre el calendari de partits del Club Esportiu Abrera fent clic aquí.

Portes obertes Club Esportiu Futsal Abrera.jpeg

D'altra banda, el Club Futsal Abrera també està preparant jornades de portes obertes per la categoria Sènior. Per a més informació podeu contactar per whatsapp al T.600 05 64 29:

Portes obertes Sènior - Futsal Abrera

I finalment el club abrerenc de futbol sala ha obert les inscripcions online per a la nova temporada 2021 - 2022. Us podeu adreçar al Pavelló Esportiu Municipal, al web www.futsalabrera.cat , enviar un email a l'adreça info@futsalabrera.com i per telèfon o whatsapp al T. 608 67 36 31:

Inscripcions nova temporada - Futsal Abrera

Club Bàsquet Abrera

Les nenes i nens de primer a sisè de primària, i de primer i segon d’ESO, poden assistir als entrenaments dels equips de les seves edats del Club Bàsquet Abrera. Aquestes portes obertes es duen a terme durant els mesos de maig i de juny, els dimarts i dijous de 17h a 19h a les instal·lacions municipals. Per assistir-hi, és indispensable concertar cita prèvia enviant un missatge de WhatsApp al 644 984 454.

Club Bàsquet Abrera - Portes obertes maig-juny 2021.jpg

D'altra banda, del dilluns 5 al dijous 22 de juliol el Club Bàsquet Abrera realitzarà un seguit de jornades de tecnificació, per petits i grans a les que es podrà perfeccionar el tir, la passada o el bot... Per a més cal contactar a través de WhatsApp al 640 089 721

Club Bàsquet Abrera - Jornades tecnificació juliol 2021.jpg

I tots els partits que el Club Bàsquet Abrera juga a casa es poden veure en directe mitjançant la plataforma Twitch, a l'adreça: www.twitch.tv/cbabrera