DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:51 h
  • Vols participar en la transcripció dels padrons històrics d'Abrera? Connect@t amb nosaltres i amb XARXES el divendres 12 de març a les 19 h!
  • Recuperem el padró històric d'Abrera!

3/3/2021

Atenció! El projecte XARXES (Tecnologia i innovació ciutadana en la construcció de xarxes socials històriques per a la comprensió del llegat demogràfic) busca voluntaris i voluntàries d'Abrera per a la recuperació de la nostra història local. Des de la Regidoria de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica de l'Ajuntament d'Abrera volem que aquest treball de digitalització i transcripció ens obri camí a un nou ventall de possibilitats en la recerca i investigació.

A través de les noves tecnologies i amb l'ajuda de voluntaris, XARXES transcriu els padrons històrics de més de 12 municipis del Baix Llobregat. Per què pugueu rebre l'enllaç de la xerrada telemàtica, que es durà a terme el proper divendres 12 de març a les 19 h, ens heu d'enviar un mail a arxiu@abrera.cat amb la següent informació:

• Nom i cognoms
  • Telèfon de contacte
  • (si és el cas) adreça de correu on voleu rebre l'enllaç.

Recuperem el padró històric d'Abrera!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ