DIVENDRES, 19/04/2024 | 16:33 h
  • Convidem la ciutadania a la presentació del Nou Servei del Bus Urbà de forma telemàtica o presencial a l'Ajuntament
  • Abrera més a prop de mai! Ben aviat engegarem el Nou Servei del Bus Urbà d'Abrera, amb servei de transport a demanda

+ 1

El dilluns 23 de novembre presentarem el nou Servei del Bus Urbà d'Abrera. Vols assistir-hi? T'expliquem com fer-ho!

Convidem la ciutadania a la presentació del nou servei de forma telemàtica o presencial a l'Ajuntament

20/11/2020

Abrera més a prop que mai! El dilluns 23 de novembre, a les 18 hores, des de la Sala de Plens de l'Ajuntament realitzarem la presentació a la ciutadania del nou Servei del Bus Urbà d'Abrera. El nostre alcalde, Jesús Naharro, el regidor de mobilitat, Jordi Moreno, i tècnics municipals explicaran les novetats del nou servei, que ben aviat entrarà en funcionament. La presentació es realitzarà amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19 i amb inscripció prèvia. Com l'aforament serà limitat, la sessió també es podrà seguir també de forma telemàtica, perquè totes les veïnes i veïns que ho desitgin puguin assistir-hi de forma virtual.

• Vols assistir a la presentació del nou Bus Urbà d'Abrera? Envia'ns un mail a l'adreça mobilitat@abrera.cat, indicant el teu nom, cognom i si vols assistir-hi de forma presencial, a l'Ajuntament (pl. de la Constitució, 1,) o bé telemàticament, des de casa teva amb un ordinador o dispositiu mòbil.
  • Podeu enviar el vostre mail per realitzar la inscripció a la presentació fins el mateix dilluns 23 de novembre, a les 10 hores del matí
  • Les persones que optin per seguir la presentació de forma virtual rebran un enllaç per connectar-se a la sessió.

Com ja hem avançat, el nou Servei de Bus Urbà arribarà a tots els barris del nostre municipi tots els dies de la setmana, de dilluns a diumenge. Comptarà amb el desdoblament de la ruta, i connectarà el nucli urbà del nostre municipi amb els barris de Sant Miquel, Can Villalba, Les Carpes i Ca n'Amat. Amb aquest nou servei, millorem la xarxa del Bus Urbà d'Abrera.

Com a novetat destacada, el nou bus urbà oferirà un servei sota demanda, que les veïnes i veïns d'Abrera podrem sol·licitar a través de la nova aplicació mòbil gratuïta APP TAD CAT o fent una trucada telefònica al telèfon 900 69 65 66. Aquestes millores se sumen a la integració al Sistema Tarifari Integrat des de l'1 de gener passat. Més informació fent clic aquí.

Abrera més a prop que mai! Assistiu a la presentació del nou Servei del Bus Urbà!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ