DIJOUS, 28/03/2024 | 18:39 h
  • Pavelló Esportiu Municipal
  • Centre Aquàtic Municipal (CAM)
  • les instal·lacions del CAM romandran obertes el pròxim dilluns 12 d'octubre, festiu, de 10 h a 14 h

Abrera amb l'esport! La setmana vinent iniciarem les inscripcions d'activitats infantils

9/10/2020

Des de la Regidoria d'Esports estem treballant per la represa de les activitats infantils esportives al Pavelló Esportiu Municipal (ps. de l'Església, 22) amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19. Hem iniciat el procés de validació de les classes d'Educació Física, Preesportiva i Taekwondo, que tenim previst iniciar el pròxim mes de novembre. També uns informem que a partir del dimecres 14 d'octubre obrirem les inscripcions presencials per a aquestes activitats al Centre Aquàtic Municipal (ps. de l'Estació, 24 bis) en horari d'atenció al públic, de dilluns a divendres de les 7 h a les 22 h, els dissabtes de 9 h a 20 h i els diumenges de 10 h a 14.

Les persones usuàries que facin les seves activitats al Pavelló Esportiu Municipal hauran de seguir la normativa establerta per la prevenció i contenció de la Covid-19.

• Podeu consultar tota la normativa i funcionament de les activitats de Taekwondo, Educació Física infantil, Preesportiva fent clic aquí.

Pel que fa als cursets de natació infantil, pròximament informarem quan i com s’iniciarà el procés de validació per als infants i joves que estaven inscrits el curs passat. S'estan duen a terme les darreres valoracions i concrecions al respecte.

Per més informació podeu trucar amb el Servei d'Esports de l'Ajuntament d'Abrera trucant al T. 93 770 51 00. També podeu enviar un mail a l'adreça cam@abrera.cat.

Per altra banda, comuniquem que les instal·lacions del CAM romandran obertes el pròxim dilluns 12 d'octubre, festiu, de 10 h a 14 h

A Abrera fomentem la pràctica esportiva! Fem esport, fem salut!