DIJOUS, 28/03/2024 | 10:43 h
  • Escola Bressol Món Petit
  • Iniciem el nou curs escolar a l’Escola Bressol Municipal Món Petit d’Abrera amb totes les mesures higiènic-sanitàries per la Covid-19

+ 8

2/9/2020

Aquest dijous 3 de setembre, iniciem el curs escolar de la nostra Escola Bressol Municipal Món Petit, garantint el compliment de les mesures higiènic-sanitàries per a la prevenció i contenció del coronavirus, després de realitzar diverses actuacions d’adequació i millora de les instal•lacions durant l’estiu.

Dins la ferma aposta per l’educació que fem des de l’Ajuntament d’Abrera es troba l’Escola Bressol Municipal Món Petit per a la primera infància, és a dir, per les edats d’entre 0 a 3 anys, tot facilitant la conciliació familiar i laboral; així com l’acompanyament integral en el creixement en els primers moments de la vida dels nens i nenes que esdevindran el futur del nostre municipi.

A l’Escola Bressol Municipal Món Petit la defineix la seva familiaritat. Es busca el benestar de l’infant per a fomentar la seva autonomia personal tot respectant la seva llibertat, espontaneïtat, drets, capacitats, emocions i necessitats.

Es treballa amb el joc lliure i ordenat en un ambient afectiu. Els infants reben atenció individualitzada des de la diversitat. Parlem d’una pedagogia basada en valors com l’amor, la comprensió, la tendresa, l’amistat i compartir.

Disposem dels següents serveis:

• Acollida en horari de 8.00 h a 9.00 h
  • Escolaritat en horari de 9.00 h a 12.00 h
  • Menjador i descans en horari de 12.00 h a 15.00 h
  • Escolaritat en horari de 15.00 h a 18.00 h

Durant aquest curs l’escola compta amb grups de convivència compostos pels infants i dues educadores o educadors referents per tal de garantir l’estabilitat del grup i la parella educativa.

Les entrades i les sortides es faran de manera esglaonada i entre les entrades principal i del jardí que compten amb les delimitacions a terra indicatives per tal de respectar les distàncies pertinents.

Les inscripcions continuen obertes

Encara hi ha places per inscriure els i les infants de 0 a 3 anys a l'Escola Bressol Municipal Món Petit (c. Antoni Gaudí, 4) pel curs 2020-2021, als grups de P0, P1 i P2.

Mesures de prevenció i contenció del coronavirus

Les mesures sanitàries que s’han de prendre per la reobertura ens obliguen a un funcionament força diferent de l’habitual. Així doncs, hem informat les famílies de totes les mesures higiènic-sanitàries que s'han de prendre per poder oferir el servei d'una manera segura i acurada per a tothom. Hem delimitat espais de seguretat amb senyalització a terra, a les entrades del centre, per regular les entrades i sortides i a l'espai del jardí. I hem adequat el servei de menjador.

Properament les famílies podran accedir al pla d’obertura que estarà disponible a la pàgina web del centre.

Adequació i millora del centre

Durant aquests mesos d’estiu hem realitzat diferents treballs d’adequació i millora del centre per tal d’oferir als nostres menuts i menudes unes millors condicions educatives i d’aprenentatge a la tornada a les aules que es concreten en:

• El tractament dels terres plàstics, poliment i abrillantat
  • La renovació parcial del mobiliari a les aules
  • L’adequació de la instal·lació de Baixa Tensió
  • La reprogramació de la temperatura del rentaplats per evitar el risc de contagi
  • La substitució d’aixetes al lavabo i vestidor per una de pedal
  • El subministrament de suports per a col·locar els dispensadors de gel a les entrades
  • La senyalització de la distància de seguretat a les entrades i sortides de les famílies a l’escola
  • El manteniment periòdic del jardí
  • Reforçar la tanca de delimitació provisional del jardí
  • Tractament periòdic de prevenció de la legionel·la
  • El control periòdic de plagues

Contacteu amb l’EBM!

Per a més informació podeu contactar amb l'Escola Bressol Municipal Món Petit per telèfon trucant al T. 937703458 i T. 676 22 49 52 i per correu electrònic a l’adreça abrera@cavallcartro.cat i admabrera@cavallcartro.cat.

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ