DISSABTE, 20/04/2024 | 10:51 h
  • Serveis Informatius Ràdio Abrera Óscar Navarro i Anabel Gómez
  • La Música i Tu Ràdio Abrera Gemma Vilallonga

• Graella Ràdio Abrera Agost 2020

Refresca't amb la nova graella d'estiu de Ràdio Abrera... i "Viu l'Estiu" amb la Gemma Vilallonga!

27/7/2020

A partir d'avui dilluns 27 de juliol, a Ràdio Abrera enceten la segona fase de la seva programació d’estiu que s’allargarà fins el 30 d'agost de 2020. De dilluns a divendres, de 9h a 14h, podreu refrescar-vos amb la millor selecció musical d’ara i de sempre al “Viu l’Estiu” amb la Gemma Vilallonga, que torna a les ones de Ràdio Abrera després d'alguns mesos d'alteració de la programació habitual, donant prioritat als continguts informatius i a la difusió de les mesures adoptades per evitar la propagació de la Covid-19, i optimitzant els recursos humans i materials.

Viu l'estiu...  a Ràdio Abrera! A partir d'avui dilluns 27 de juliol podràs sentir la millor selecció musical variada i animada per gaudir de l'estiu. Podeu fer les vostres peticions musicals en directe trucant al 93 770 28 11 o bé a través del formulari de contacte que trobareu en aquesta mateixa pàgina o fent clic aquíAnimeu-vos i participeu al "Viu l'Estiu"!

De 18h a 19h us presentem una novetat, "Els Escollits" de Ràdio Abrera, on tindreu concentrats en 60 minuts els temes més punxats d'aquest estiu, així com d'altres que han marcat la història musical nacional i internacional.

Mentre que de 14h a 18h i de 19h a 21h tindreu la millor selecció de música non-stop a la nostra “Fórmula Estiu”.

Tota la informació, també a l'estiu!

A l'estiu continuarem prioritzant la informació, a través dels Serveis Informatius de Ràdio Abrera amb l'Óscar Navarro i l'Anabel Gómez: els butlletins “Abrera Informació” cada hora de dilluns a divendres de les 9.04h del matí a les 19.04h de la tarda, després dels butlletins horaris de Catalunya Informació. I els caps de setmana a les 14h i a les 21h, el “Resum de la Setmana” amb les notícies més destacades en forma de titulars.

Graella Ràdio Abrera Agost 2020.jpg

Els nostres col·laboradors de l'estiu

Dilluns i dimarts de 21h a 22h continua a la nostra graella el “Cocodril Club” amb Albert Malla de 22h a 23h podrem gaudir de les sessions de "Szona DJ", els dilluns amb Dj John C Brave i dimarts amb Gabi Merinno. Dijous de 21h a 22h Pitu Dos Santos i Marc de los Santos ens oferiran el seu “Ruta 66” i de 22h a 23h continua “Sonido Remember” amb la millor música màquina dels 90’s amb Dj Rufo. “DSD Don’t Stop Dancing” aquest estiu el podeu gaudir els divendres de 21h a 23h amb Antonio Castillo. I els dissabtes de 22h a 23h tindrem el “Power FM Radio” amb Marcos Alonso.

A més, de dilluns a divendres de 23h a 00h a Ràdio Abrera arriba l'"Hora 23", amb la millor selecció musical de tots els temps de diferents estils: dilluns chill-out, dimarts clàssics del rock, dimecres ritmes llatins, dijous música dels 80's i divendres música de l'estiu.

I com sempre, la resta d'hores, a les nits i durant el cap de setmana, la millor música non-stop amb la "Fórmula RA".

Escoltan's!

Com sempre, tota la programació de Ràdio Abrera la podeu sintonitzar en directe al 107.9 de l’FM, a radioabrera.cat i també a l’aplicació gratuïta de Ràdio Abrera, o bé a la carta a la web i a l’app. I podeu consultar la nostra programació d'estiu a la nostra web, a la secció de “Programació”.

Canals Comunicació Ajuntament d'Abrera faldó notícies.jpg